Názor k článku Stalo se: O2 TV už má 50.000 zákazníků od Helena - Teď jsem si s nimi taky dopisovala poté,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 12. 2007 14:03

    Helena (neregistrovaný)
    Teď jsem si s nimi taky dopisovala poté, co nebylo možné se tam dovolat. Na první mail odpověď druhý den, ale k ničemu mi nebyla. Na další asi 4 maily odpověď po třech dnech. Jako kdyby to psal robot, nedověděla jsem se nic. Další mail už byla výpověď služby Digital Standard a změna na původní analogovou Klasik. Jsem zvědavá, kdy zareagujou na tohle. Důvodem bylo to, že technik set top box zapojil tak, že od té doby nenahrává video, ani z analodového ani z digitálního vysílání. Když jsem se k nim dnes konečně provolala, sdělili mi, že jeho práce je jen to, aby fungoval digitál, a jestli přitom rozhodí video není jeho starost. Takže se mám obrátit na šikovné známé nebo si na to někoho objednat a samozřejmě zaplatit. Nejlepší bylo, že se mě nikdo neptal, jestli ten box vůbec chci, technik mi prostě zavolal, že ho přijede namontovat, abych mohla sledovat HBO, myslela jsem, že je to čistě technická věc a všechno ostatní bude fungovat jako dřív. Protože se na HBO stejně nedívám, usoudila jsem, že bude lepší s digitálním vysíláním nemít nic společného, dokud to jde.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).