Spoty Novy, Fandy a Óčka nominovány na prestižní cenu Promax za televizní kampaň

1. 2. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ NOMINOVANÉ SPOTY – Ocenění PromaxBDA je přirovnávané k Oscarům v oblasti kreativity a kvality zpracování reklamních a promo kampaní televizních stanic

Hned tři české televize z dvou mediálních skupin získaly užší nominaci na ceny PromaxBDA, která je považována za jakési “televizní Oscary” za nejlepší reklamní a promo televizní kampaně. Dvakrát bodovala televize Nova, jejíž image kampaň k hudební show Hlas Česko Slovenska byla nominována v kategorii Best entertainment/Music/Variety/Comedy promotion a image kampaň k zavádění nového kanálu Fanda v kategorii Best On-Air Ident Campaign (In-House). Jednu nominaci získala společnost FRAME100R za redesign hudebního kanálu Óčko.

K TÉMATU: Znělka Primy love získala prestižní zlatou sošku PromaxBDA 2011 za design

Kampaň pro Hlas Česko Slovenska připravil kreativní ředitel Michal Pacina, copywrater Pavel Brázda, režie se ujal Tomáš Medek a kamery Richard Řeřicha. “Kampaň měla za cíl představit jedinečnost a silné stránky nového formátu, který byl na český trh uveden vůbec poprvé. Celková doba trvání zaváděcí kampaně byla rozvržená do 30 dní před uvedením první epizody formátu na obrazovky a k úvodní epizodě přilákala 1,62 milionu diváků v nejširší divácké skupině 4+,” uvedla Marie Fianová z tiskového oddělení Novy.

“Kreativní koncept kampaně „Jdi po Hlase“ byl kromě televizní obrazovky využit napříč celou kampaní včetně rozsáhlé online kampaně,” dodala Fianová. Pokud by Nova získala za kampaň k Hlasu ocenění Promax, mohla by se alespoň “zahojit”, protože samotná show na obrazovce rozhodně nedosáhla výsledků, které od ní Nova očekávala. I proto se televize rozhodla letos na jaře oprášit osvědčenou SuperStar a v Hlasu nepokračuje.

Zaváděcí kampaň Fandy vznikala rovněž pod kreativním ředitelem Michalem Pacinou a art directory Milanem Malíkem, Lukášem Veverkou, Danielem Špačkem a Radovanem Černým. “Jejím úkolem bylo představit všechny zásadní brand atributy, které charakterizují muže, co je baví a čím žiji: napětí, hru, zábavu, vzrušení, adrenalin, soutěživost, výkony, akci a v neposlední řadě erotiku. Kampaň ukazuje, že Fanda je fanoušek do všeho, co dělá chlapa chlapem, je fanoušek do života,” popisuje Marie Fianová.

Óčko prezentace PROMAX 1 from FRAME100R on Vimeo.

Art director kampaně Fandy Lukáš Veverka stojí i za nominací společnosti FRAME100R za kompletní redesign hudební televize Óčko. Firma se probojovala do užšího výběru v kategorii Best Network, channel, platform branding design. “Myslím, že jsme porotu oslovili hlavně tou základní principielní myšlenkou, kdy tv grafika u hudební televize reaguje na hudbu. A určitě také tím, že celý systém je velmi nízkorozpočtově aplikovatelný do vysílání,” uvedl producent redesignu Óčka Vojtěch Frič. Ceny PromaxBDA se budou udělovat 12. března v Paříži.

MM 25 baliček

Óčko prezentace PROMAX 2 from FRAME100R on Vimeo.

Óčko prezentace PROMAX 3 from FRAME100R on Vimeo.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).