Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Spolek PilsFree po soudních prohrách zaplatí daně, fungovat ale bude dál. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 18. 10. 2024 0:49

    Danny

    Nikoliv, i to se posunulo. Sdruzeni fakticky ty koncova zarizeni za dodavaly, az na uroven routeru doma. Casem odpadl i model odprodeje, proste se to zapujcovalo. A pak tam byl jeden nepatrny prvek - clovek do administrace toho zarizeni nemel pristup (pripadne mel jen read-only) a proste dostal predpripravenou konfiguraci. Probojovat se v nekterych spolcich do stavu, kdy si slovek sve CPE ridi skutecne sam byl podobne neresitelny task, jak tomu je i u komercnich ISP.

    Ty garance v retail segmentu jsou hodne vagni i u komercnich ISP, tim se to taky nelisi. I v dnes povinne zverejnovanych informacich jsou dost velke mezi tim, jaka rychlost je inzerovana a jaka minimalni. Ten manevrovaci prostor je tam proste velky.

    Fakt me neucte znat, jak to funguje :-) A jinak tez viz nize, tu IPv6 poradne neumi ani v nekterych spolcich - nehrajme si tu na to, ze se tam univerzalne tlaci nove technologie. Nektere ty spolky nemaji na IPv6 ani svuj web (potazmo treba DNS).

    Argumentujete proste vecmi, ktere funguji obdobne jak v komercnim tak i spolkovem svete. Nektere subjekty funguji lepe, jine hure - ale to fakt neni o pravni forme. A uz vubec to neobhajuje to, proc by nekdo mel mit danove ulevy a nekdo ne.

    V rodine ty tri stovky plati treba tchyne na jihu Cech. Ma skvele fungujici IPv6, rychlost pripojky prevysuje moznosti technologie, co i doma pouziva/vyuzije a vypadky tam nejsou (na to mam tvrda data z RIPE Atlas sondy).... a ta firma ma ceske majitele.... proc by ten poskytovatel mel mit jine danove podminky, nez ten spolek treba v Plzni? Cele ty hadky jsou prave o tom, ze spolky vsechny sve prijmy strkaji do skatulky, ktera se nedani. Narozdil od te komercni firmy, ktera tuhle moznost nema... pritom i ten plzensky spolek si po Plzni nechal jezdit "PR" tramvaj. Klasicky komercni marketing, tak proc ne komercni dane?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).