Celkem 4 programové bloky, přes 500 účastníků a více jak 50 přednášejících z českých i zahraničních médií a firem – to je číselná bilance letošního již 7. ročníku Internet Advertising Conference, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR).
Rozumět všem změnám na trhu není jednoduché, proto se budeme společně se zástupci médií, mediálních a reklamních agentur, marketingovými pracovníky a odbornou veřejnosti zabývat těmito otázkami:
- Čím chtějí zaujmout mediahousy, které stojí na začátku nové cesty?
- Kdy se už konečně začne platit za digitální obsah a za jaký?
- Jsou nové trendy RTB spásou nebo ohrožením inzertních příjmů médií?
- Lze věřit, že mobilní inzerce přinese médiím dostatečné příjmy nebo jde jen o marné naděje?
- Podaří se internetovým projektům dosáhnout na inzertní příjmy televizí?
Setkáte se mimo jiných i s těmito lidmi z branže:
Stanete se součástí velké debaty:
Po konferenci jsou všichni účastníci zváni na závěrečnou after party, která se bude konat v atomovém krytu v blízkosti hotelu Clarion.
Veškeré informace o programu a přednášejících najdete na stránkách akce, kde je současně k dispozici registrační formulář.
Generálním partnerem akce je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta. Mezi další partnery patří Crimtan, H1.cz a HyperMedia. Mediálními partnery jsou Marketing&Media, STRATEGIE. Mezi produktové partnery patří Expressprint a uLikeIT. Organizátorem je Sdružení pro internetovou reklamu. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.