SPIR pořádá 7. ročník Internet Advertising Conference

8. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nejvýznamnější česká odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu se letos uskuteční ve čtvrtek 24. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

Celkem 4 programové bloky, přes 500 účastníků a více jak 50 přednášejících z českých i zahraničních médií a firem – to je číselná bilance letošního již 7. ročníku Internet Advertising Conference, pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR). 

Rozumět všem změnám na trhu není jednoduché, proto se budeme společně se zástupci médií, mediálních a reklamních agentur, marketingovými pracovníky a odbornou veřejnosti zabývat těmito otázkami:

  • Čím chtějí zaujmout mediahousy, které stojí na začátku nové cesty?
  • Kdy se už konečně začne platit za digitální obsah a za jaký?
  • Jsou nové trendy RTB spásou nebo ohrožením inzertních příjmů médií?
  • Lze věřit, že mobilní inzerce přinese médiím dostatečné příjmy nebo jde jen o marné naděje?
  • Podaří se internetovým projektům dosáhnout na inzertní příjmy televizí?

Setkáte se mimo jiných i s těmito lidmi z branže:

Stanete se součástí velké debaty:

Po konferenci jsou všichni účastníci zváni na závěrečnou after party, která se bude konat v atomovém krytu v blízkosti hotelu Clarion. 

Veškeré informace o programu a přednášejících najdete na stránkách akce, kde je současně k dispozici registrační formulář.

Generálním partnerem akce je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta. Mezi další partnery patří Crimtan, H1.czHyperMedia. Mediálními partnery jsou Marketing&Media, STRATEGIE. Mezi produktové partnery patří ExpressprintuLikeIT. Organizátorem je Sdružení pro internetovou reklamu. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).