Vlákno názorů k článku Špehují nás? Kdepak, ta data jim poskytujeme sami a dobrovolně od MaBo - Systém má být prý velmi sofistikovaný a nebude...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2011 14:30

    MaBo (neregistrovaný)

    Systém má být prý velmi sofistikovaný a nebude snadné odhalit falešnou identitu = To jenom dokazuje postupující demenci lidstva. Pokud někdo opravdu plánuje ovlivňovat myšlení lidí přes síť, pak je buď blázen, který si myslí, že to půjde i bez osobního kontaktu nebo má zjištěno, že lidstvo degeneruje a je bezmezně pohlceno virtuálním světem natolik, že ho považuje za realitu. Obojí je přirozeně nesmysl.

    Společností, které se zabývají sběrem dat (tento překlad je pro ty, co nemají rádi přebírání cizích slov), jsou tisíce. Pokud se pak data pěkně zkombinují, poskytnou dost komplexní přehled o tom, co člověk dělá, má, kam jezdí, co čte. Společností, které o nás něco vědí, je dost. = Je to problém? Je problém potom mazat reklamní maily nebo vyhazovat letáky do koše? Co děláte tak tajného, že vám vadí tyto hlouposti?

    Také si občas řeknete, že reklama je čím dál tím lépe cílená a pro vás zajímavá? To není náhoda, je to tím, že o vás obchodníci dost vědí. A projevuje se to nejenom cílenými doporučeními na Internetu, ale také zajímavými letáky ve schránce. = Jsou opravdu všichni lidé tak slabé povahy, nízkého IQ, že tomu podléhají? Dost těžko.

    Ten článek, ať jde o zdroje jaké chce, je jen o tom, že jedna paní povídala. Důkaz, že na netu, jakož i jinde, je tak obrovská inflace článků, že už de facto není o čem psát a zaplňovat prostor.

  • 27. 3. 2011 11:41

    Kolemjdoucí 193 (neregistrovaný)

    Ovlivněni jsme všichni. Na někoho funguje Béďa Trávníčků na jiného Steve (Jobs nebo Ballmer), ale fungují i přes síť a IQ nikoho nezachrání...

  • 28. 3. 2011 11:05

    haha (neregistrovaný)

    nevím co jste tím chtěl říct, snad jste zamrzl někde v době nastupujícího dial-upu, dnes je na netu každý a především lidé s nižším iq, tak jako jsou všude jinde kolem nás..

  • 25. 3. 2011 17:15

    Olda (neregistrovaný)

    Proč by nemělo jít ovlivňovat myšlení (spíše názory) přes síť. Prostě k dosavadním prostředkům masové propagandy a komunikace přibyde další.

  • 26. 3. 2011 19:57

    MaBo (neregistrovaný)

    Spiklenecké teorie jsou chytlavější než racionalita a vy to dokazujete. Pro to, abyste skutečně ovlivnil kohokoli na této planetě, potřebujete mluvit, vytvářet čichové a hmatové vjemy. Proto se ovlivnit přes síť dají pouze lidé s nižším IQ, lidé citově nevyrovnaní nebo názorově nevyhranění. Nelze věřit, že by toto byl vzorek lidí na nteru > 50%. Pokud se na tuto problematiku podíváte s patřičnými znalostmi ze sociologie a psychologie (NLP a spol.), s dávkou racionality, pochopíte to.

  • 26. 3. 2011 16:39

    Tom (neregistrovaný)

    Jistě, že myšlení lidí lze ovlivňovat a HLAVNĚ BEZ OSOBNIHO KONTAKTU. Protože k mé osobě mohou mít výhrady a odmítat ji... Ale moji myšlenku a informaci musí zkonzumovat ať chtějí nebo ne.

    Zeptejte se dětí ve školce jakou barvu má kravička a co z ní máme? Půlka Vám řekne, že fialovou a máme z ní čokoládu...

    A zeptejte se dospělých jestli jsou BIO potraviny zdravější než běžné. Bez Váhání každý odpoví: ANO!!

    To, jak si lidé představují zdraví, štěstí, bohatství, úspěch - NENI Z JEJICH HLAV! Tyhle konkrétní podoby jim lidi jako jsem já, tlučou denně do mozku a oni je pak opakují, chtějí a jsou ochotni je dokonce bránit!

    99% lidí si něco koupí, chce nebo udělá jenom proto, že to dělají ostatní nebo "všichni". Jediné, co pak musíte udělat, je vytvořit v nich takový dojem. Cvičit spotřebitele není o moc těžší než cvičit psa... Ale řekl bych, že pes se alespoň poučí, spotřebitel ne :-))

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).