Vlákno názorů k článku Špehují nás? Kdepak, ta data jim poskytujeme sami a dobrovolně od anonym - No tak... To není nic tajného a ví...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 3. 2011 16:10

    bez přezdívky

    No tak... To není nic tajného a ví to o mně kde kdo. Jenže těm, kterým jsem to explicitně sdělil, to asi nebylo nic platné. Proto jsem taky napsal to, co jsem napsal. Pochopte: Když někomu sdělím, že nemám řidičák, a on mi přesto vnucuje auto, tak co si mám o něm asi myslet? A potažmo - jak asi je schopen pracovat s informacemi, které má k dispozici - byť by byly sebepřesnější?

  • 26. 3. 2011 20:15

    CCblue (neregistrovaný)

    Takž teď už vědí, že nemáte auto a ani řidičák. A vy jim to zdělíte dobrovolně. Gatuluju :-)

  • 25. 3. 2011 13:44

    bez přezdívky

    Vážení,
    dostal jsem do schránky mně na jméno adresovaný leták propagující nové pneumatiky. Když se to opakovalo několikrát, napsal jsem příslušné firmě email, že se namáhá zbytečně, protože nemám auto ani řidičský průkaz. No, a co myslíte, že tam ti marketingoví mágové s mou informací udělali?
    Kdo si tipnul, že mi poslali reklamu rovnou na auto, tak vyhrál :-)
    ==> "Cílená" reklama je jen pustá fráze, nesmysl k oblbování různých "manažerů" (jejichž jedinou kvalifikací je obvykle jen komunikativní znalost angličtiny a jinak nic) různými reklamími agenturami a jinými podvodníky podobného ražení.
    Pochopte - to je reakce na informaci, kterou jsem já té firmě přímo a vědomě poskytl. Teď si představte, že někdo zkoumá a snaží se odhadnout mé zájmy, záliby a potřeby z mých odposlouchaných tel. rozhovorů nebo z emailové komunikace. Co když zjistí, že někde na Aukru sháním, co já vím, atlas lokomotiv? To by mi taky mohl přijít reklamní leták na nákup lokomotivy, například :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).