No tak... To není nic tajného a ví to o mně kde kdo. Jenže těm, kterým jsem to explicitně sdělil, to asi nebylo nic platné. Proto jsem taky napsal to, co jsem napsal. Pochopte: Když někomu sdělím, že nemám řidičák, a on mi přesto vnucuje auto, tak co si mám o něm asi myslet? A potažmo - jak asi je schopen pracovat s informacemi, které má k dispozici - byť by byly sebepřesnější?
Vážení,
dostal jsem do schránky mně na jméno adresovaný leták propagující nové pneumatiky. Když se to opakovalo několikrát, napsal jsem příslušné firmě email, že se namáhá zbytečně, protože nemám auto ani řidičský průkaz. No, a co myslíte, že tam ti marketingoví mágové s mou informací udělali?
Kdo si tipnul, že mi poslali reklamu rovnou na auto, tak vyhrál :-)
==> "Cílená" reklama je jen pustá fráze, nesmysl k oblbování různých "manažerů" (jejichž jedinou kvalifikací je obvykle jen komunikativní znalost angličtiny a jinak nic) různými reklamími agenturami a jinými podvodníky podobného ražení.
Pochopte - to je reakce na informaci, kterou jsem já té firmě přímo a vědomě poskytl. Teď si představte, že někdo zkoumá a snaží se odhadnout mé zájmy, záliby a potřeby z mých odposlouchaných tel. rozhovorů nebo z emailové komunikace. Co když zjistí, že někde na Aukru sháním, co já vím, atlas lokomotiv? To by mi taky mohl přijít reklamní leták na nákup lokomotivy, například :-)