Asi to je pipina. WIA tu ochranu má a jmenuje se to předplacené služby. Limitem je nabitý kredit. Ale když si firemní zákazník zažádá a má dobrou platební morálku, tak může, na základě té své žádosti, dostat nelimitovaný postpaid. Sečteno a podtrženo, neměla limit, protože jej nechtěla mít (zrušila si jej).
Ad 1. Jako hoteliérka (osoba) šajn mít nemusí. Jako podnikatelka za provoz svého zařízení odpovídá.
Ad 2. Viz výše. Operátor ochranu má. Ale umožňuje zákazníkům, aby požádali o její zrušení. (BTW, když má ten zákazník třicet telefonních linek, tak by mi jako operátorovi přechod z předplacených služeb na nelimitované taky až tak divný nepřišel....)
"Nikdo neodpovida za skodu, kterou zpusobi nekdo jiny, byt na mem zarizeni."
To je legrační věta:-) Ale chápu, jak to myslíte. Bohužel se mýlíte. Jako vlastník věci jste povinen si tuto věc zabezpečit.
Představte si, že parkujete pod kopcem. Nahoře na kopci nechá Váš milý soused odbrzděné auto. Nějaký filuta, vracející se z hospody, se o něj opře, auto se rozjede a zahučí pod kopec, kde totálně zruší to vaše. Dle Vaší logiky nenese Váš soused, který si nezabrzdil auto (ač tak učinit mohl a měl), žádnou odpovědnost. Líbilo by se Vám žít v takovém právním systému?
Vzhledem k tomu, že právě sousedovo auto je to, které zjevně zrušilo to moje, má co vysvětlovat soused, nikoli já. Jako vlastník věci je za tuto věc objektivně zodpovědný, stejně jako majitel psa bude vždy vinen za to, když jeho čtyřnohý netvor někoho zadáví.
Patriku, nezlobte se na me, ale Vas clanek pusobi, jako by hotelierka byla nejaka pipina, ktera za to cele muze.
Podle me ne, protoze:
1. Nejaka hotelierka nema sajnu o tom, ze takovy software muze mit bezpecnostni diry.
2. A jelikoz nebude jedina, ktera o tom nema sajnu, maji mit VOIP operatori nejakou ochranu proti zneuziti - napr. zakaznik provola vice nez 10 tisic behem par hodin/dni do zahranici => alarm a hned volat zakaznikovi, co se deje.
Podobne to ma napr. udelana banka RB s platbami na internetu - udelate 4x platbu po internetu behem kratke doby a hned zavolaji, jestli jsou platby korektni. Proc neco podobneho nemaji VOIP operatori, kdyz implementace v jejich ustrednovem sw by mela byt daleko jednodussi nez v bankovnim?
Nikdo neodpovida za skodu, kterou zpusobi nekdo jiny, byt na mem zarizeni.
Stale nechapu, proc by mel VOIP operator platit nejake zahranicni spolecnosti, proste ji oznami, ze to byl podvod, za meji podezreni na to, ze jsou sami podvodnici(ta zahranicni predrazena spolecnost) a tecka, maximalne bych je jeste udal grazly jedny, ale nic bych jim neplatil.
Ja nechapu, proc je to tak tezke pochopit, u VISA karet je to uplne normalni, nekdo uskutecni neopravnene platbu a vsechny banky platbu stopi a penize vrati, podvodnik ma pak smolika, pravda ceske kurvy cti banky to nerady delaji, ony naopak rady vybiraji predrazene poplatky a delaji ze zakazniku voly.