Hlavní navigace

Spam zabíjí e-mailový marketing

8. 7. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

E-mailový marketing, tedy zasílání e-mailových zpráv uživatelům různých služeb, je vnímán jako úspěšná součást marketingu v prostředí Internetu. Jeho problémem však je spam, proti němuž státy zostřují svůj boj, a který tak fungování povolených hromadných e-mailů značně omezuje. Při zahlcení schránky spamem roste podle Jiřího Hlavenky ze serveru Živě alergie uživatelů na jakékoli reklamní e-maily a redukují tak vše kromě individuální osobní nebo pracovní korespondence.

E-mailový marketing, tedy zasílání e-mailových zpráv uživatelům různých služeb, je vnímán jako úspěšná součást marketingu v prostředí Internetu. Jeho problémem však je spam, proti němuž státy zostřují svůj boj, a který tak fungování povolených hromadných e-mailů značně omezuje. Při zahlcení schránky spamem roste podle Jiřího Hlavenky ze serveru Živě alergie uživatelů na jakékoli reklamní e-maily a redukují tak vše kromě individuální osobní nebo pracovní korespondence.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).