Hlavní navigace

Soutěžte s Digizone.cz a National Geographic Channel o stavebnici LEGO Hero!

13. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
National Geographic Channel vám od 15. března každé úterý ve 21:00 hod. přinese zbrusu nové díly dokumentárního seriálu Megatovárny, s nímž se zblízka podíváte na výrobu několika luxusních vozů, ochutnáte jednu z nejoblíbenějších značek piva a zjistíte, co obnáší vytvořit stavebnici, s níž si denně hrají miliony dětí po celém světě. V souvislosti s uvedením nové řady tohoto populárního seriálu vám nabízíme možnost vyhrát jednu z 10 sad stavebnice LEGO. Soutěže se může zúčastnit každý čtenář DigiZone.cz, odpovědi na soutěžní otázku zasílejte nejpozději do 24. března na adresu redakce.

Jak se můžete této soutěže zúčastnit?

Stačí, když do 24. března 2011 odpovíte na jednoduchou otázku:

Kolikátou řadu seriálu Megatovárny můžete sledovat na National Geographic Channel od 15. března 2011?


a) 2. řadu

b) 3. řadu

c) 5. řadu

LEGO Hero Factory Nitroblast

Správné odpovědi zasílejte do 24. března 2011 na adresu redakce@digizo­ne.cz. Nejste si jistí správnou odpovědí? Pak navštivte webové stránky www.natgeotv.com/cz a dozvíte se více nejen o Megatovárnách, ale například i o zbrusu nové sérii dokumentů s českým rybářem Jakubem Vágnerem, která přichází na obrazovky National Geographic Channel 28. dubna.

O co se soutěží?

Hlavní cenou je stavebnice LEGO Hero Factory Nitroblast a Bionicle, kterou získá jeden vylosovaný soutěžící, který odpoví správně na soutěžní otázku. Dalších devět šťastlivců získá stavebnici LEGO Factory Stormer 9.

WT100

Podmínky soutěže

Každý účastník se může soutěže zúčastnit jen jednou. Společně s odpověďmi na otázky zasílejte také adresu, na kterou vám budeme moci zaslat případnou výhru. Losování deseti výherců ze všech zaslaných správných odpovědí proběhne 25. března 2011 a ihned poté budou jména vítězů zveřejněna na webu DigiZone.cz.

Žijte se zájmem a soutěžte s Digizone.cz a National Geographic Channel!

National Geographic Channel logo 500
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).