také to nechápu, k čemu je to dobré. QR kódy nepoužívám, je to prostě nesmysl a věc která je k ničemu. Chápu, že je to něco "strašně cool" a kdo to nepoužívá je blb, ale mě třeba vadí, jak se všechno musí dělat v chvatu, včera bylo pozdě a dělat práci za někoho. To je takový problém z restauraci zavolat číšníka, který přinese účet? Celá operace je do minuty, kdyby do 5ti minut vyřízená. Proč je stále tlak na to, dělat věci rychle??? Nechápu to. Ale pak ti moderní naspídovaní lidé přijdou do restaurace a ani se spolu nebaví :-)
Na druhou stranu uznávám, že QR je lepší než klasický barcode, především tím co se do QR dá schovat. Ale to z něj nedělá absolutně nic zázračného, je to spíše jen další možnost.
QR kódy jsou jen technologie, která je na tom to nejméně důležité.
Jde v podstatě o nový koncept restaurace, kde si objednáte elektronicky a zaplatíte elektronicky a obsluha tam je jen kvůli tomu, aby nosila na stůl a odnášela.
Někomu to může vyhovovat, ale já třeba do restaurací chodím i kvůli tomu kontaktu s obsluhou. A v restauraci, kde si člověk dělá polovinu věcí sám, bych hodně uvažoval, jestli vůbec mám dát spropitné. Za co?
nepopírám QR. Za mě ta technologie není nic zázračného, jak se z toho poslední dobou dělá. To je vše.
Přesně tak, pokud jdu do restaurace, tak očekávám, že je tam obsluha. Pokud si mám sám objednat, sám zaplatit, tak tam nemusí být. Ještě bych mohl dostat pořadový lístek na jídlo a to už mohou personál propustit komplet...
Spropitné nedávám, nikdy. Z principu. Mají si to započítat do cen, což stejně dělají. Bohužel se mi ještě nestalo, že by byla obsluha opravdu tak dokonalá, že by něco na víc zasloužila. Argumenty typu, oni na to spoléhají, mají nízký plat neuznávám. Pokud chce být někdo pingl, ví jak to je. To je asi jako bych si já nárokoval odměny... :-D
<sarcasm>Jasne a kdyz do ty hospody nepujdu usetri mi to 20minut chuze tam a zpet. No a kdyz si navarim v pondeli 10kg brambor muzu je jist cely tyden a usetri mi to dalsich nekolik hodin vareni a chozeni. </sarcasm>. Jsem sice geek ale tohle vymejsleni pitchovin "ktere" zarucene usetri 5minut jsou obcas pres caru. Kdyz z ty restaurace vyndaj zidle vejde se tam vice lidi ;-).
Qerko by se hlavně mělo zaměřit na to, aby když už v těch restauracích je, tak aby se s ním skutečně dalo zaplatit. Protože třeba u nás tam ve 20 % případů není obsluhou jídlo zadané a ve zbytku to říká "pokladní systém je offline". Takovéto restaurace jim pak dělají celkem špatnou reklamu, protože už to pak jinde nemám moc chuť ani zkoušet.