Ba právě, proto zlatokopové našich myslí vymýšlejí nové a nové způsoby, jak tyhlety adblocky obejít a dál efektivně rozprodávat náš myšlenkový prostor, aniž jsme jim k tomu dali svolení.
Osobně mám obavu, že s tím nepřestanou, dokud nepřijde nějaký osvícený režim a nerozvěsí jich pár po kandelábrech. A ač jinak povaha holubičí, když tak občas vidím některé reklamní formáty, začínám se na to i těšit. :-P
Po pravdě, ona obchodní propagace svůj společenský přínos má. Ale zapomíná se na jeden důležitý detail: konzumenti reklamy jsou jediní, kteří z ní mají lautr houno. Kupříkladu, někdo si nechává docela slušně zaplatit za to, že umístí reklamu "do výše očí"... jmenovitě tedy konkrétně do výše MÝCH očí... jinými slovy dostává peníze za to, že já tam tudy projdu. Tak kde je kua můj podíl na zisku?
adblock zničí i některý dobrý obsah, lépe je kontrolovat svůj FB profil, co "jste a děláte", můj článek o zbytečnosti FB reklamy http://www.ppc-reklama-seo-blog.cz/news/reklama-na-facebooku-z-80-zbytecna-/
j