Jen jedna třetina diváků u televizních obrazovek sledovala sobotní důležité fotbalové utkání mezi ČR a Polskem. Podle peoplemetrového měření sledovanosti, které provádí agentura Mediaresearch na objednávku Asociace televizních organizací, sledovalo fotbalové utkání jen 34,83 procent diváků u obrazovek. Napsal to portál TN.cz. Konkurenční večerní pořad České televize Zázraky přírody měl podíl na sledovanosti jen o několik procentních bodů nižší – 26,08%.
Televize Nova tak nevyvolala dostatečný zájem o fotbal protože v sobotním prime-time umí zaujmout i vyšším podílem. Pod nižší výsledek peoplemetrů se patrně podepsal fakt, že značná část diváků sledovala utkání v restauracích a barech, které nejsou měřeny. Nova tento fakt v minulosti aktivně využívala, když lákala diváky do ulic v momentech, kdy Česká televize vysílala klíčové sportovní přenosy z Mistrovství světa nebo ve fotbale. Čím víc diváků vyšlo do ulic nebo ke známým, tím vyšší byla pravděpodobnost, že sledovanost konkurenčního přenosu bude u diváků s peoplemetry nižší.