Hlavní navigace

Slovní fotbal v Česku kraluje online hrám

11. 12. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle průzkumu společností Geewa každý den hraje počítačové hry přes Internet 350.000 českých uživatelů. Polovina z nich preferuje multiplayerové hry. Touto zábavou 50.000 lidí tráví více než hodinu a půl denně. Muži tvoří 59 procent online hráčské populace. Třetině online hráčů je mezi 10 až 19 lety a další třetinu pravidelných hráčů online her tvoří lidé starší 30 let.

Podle průzkumu společností Geewa každý den hraje počítačové hry přes Internet 350.000 českých uživatelů. Polovina z nich preferuje multiplayerové hry. Touto zábavou 50.000 lidí tráví více než hodinu a půl denně.

Muži tvoří 59 procent online hráčské populace. Třetině online hráčů je mezi 10 až 19 lety a další třetinu pravidelných hráčů online her tvoří lidé starší 30 let.

Hráči podle průzkumu hraji nejčastěji mezi 13. a 14. hodinou a večer mezi 18. a 19. hodinou. Na online hry si uživatelé nacházejí čas nejvíce o víkendu a nejméně v pondělí.

WT100

Nejoblíbenější online hrou českých hráčů je možná poněkud překvapivě Slovní fotbal, který překonává i takové tituly, jako je Call Of Duty nebo Age Of Empires. Denně jej hraje více než 25.000 lidí. Každý z nich odehrál průměrně pět her a strávil ve hře přes jednu hodinu.

Hra potvrzuje správný směr společnosti, kterým je poskytování konvergentních komunitních her. Konvergencí nemyslíme ale pouze dostupnost hry prostřednictvím různých médií – internetu, mobilních telefonů a interaktivních televizí, ale i konvergenci z hlediska obsahu. Vzali jsme si inspiraci z toho nejlepšího z televizních soutěží a internetových her. Právě v konvergenci televize a internetu vidíme největší potenciál, říká Miloš Endrle, výkonný ředitel společnosti Geewa, která Slovní fotbal vyvinula. (Finanční noviny, tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).