Totální automatizace Google kampaní a jednoduší dohled nad PPC reklamou se ohání slovenský systém pojmenovaný podle legendárního superpočítače. Blue Winston vychází ze zázemí slovenské agentury Tarantula a koncem loňského roku se osamostatnil. „Momentálně máme jedno z největších knihkupectví, parfumérii nebo hodinkářský e-shop,“ tvrdí marketingový šéf firmy Winston Bros Štefan Chochláč.
Firma od začátku roku posbírala investice ve výši 2,5 milionu, které jí podle Chochláče pomohly dokončit produkt a na začátku června rozjet ostrý provoz slovenské umělé inteligence i v Česku.
„Budujeme nové velké sídlo v Nitře a hledáme lidi, kteří hovoří anglicky, německy nebo polsky. Ještě letos bychom chtěli pokrýt kromě Česka i Polsko a Německo,“ vysvětluje Chochláč s tím, že největší kampaň za hranicemi bývalého Československa se rozjede po prázdninách. „Jsme zvědaví, jak na naši službu zareaguje jeden z mála trhů, kde Google není jedničkou,“ říká manažer.
Blue Winston není první slovenský startup, který se v Česku pohybuje. Své služby už tu poskytuje třeba i WebSupport Michala Trubana. „Tento rok je pro nás za poslední období produktově nejsilnějším. Rozjeli jsme nový systém naši služby, chystáme mobilní aplikaci pro správu hostingu a velkou novinku chystáme na konec roku,“ tvrdí Pavel Horalík, který má tuzemský trh na starosti.