Slovenský agenturní startup chce přes Česko prorazit na západ

19. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Bluewinston posbíral už necelou stovku zákazníků a chystá se vstoupit i na český trh především agenturních internetových služeb.

Totální automatizace Google kampaní a jednoduší dohled nad PPC reklamou se ohání slovenský systém pojmenovaný podle legendárního superpočítače. Blue Winston vychází ze zázemí slovenské agentury Tarantula a koncem loňského roku se osamostatnil. „Momentálně máme jedno z největších knihkupectví, parfumérii nebo hodinkářský e-shop,“ tvrdí marketingový šéf firmy Winston Bros Štefan Chochláč

Firma od začátku roku posbírala investice ve výši 2,5 milionu, které jí podle Chochláče pomohly dokončit produkt a na začátku června rozjet ostrý provoz slovenské umělé inteligence i v Česku.

Budujeme nové velké sídlo v Nitře a hledáme lidi, kteří hovoří anglicky, německy nebo polsky. Ještě letos bychom chtěli pokrýt kromě Česka i Polsko a Německo,“ vysvětluje Chochláč s tím, že největší kampaň za hranicemi bývalého Československa se rozjede po prázdninách. „Jsme zvědaví, jak na naši službu zareaguje jeden z mála trhů, kde Google není jedničkou,“ říká manažer. 

Blue Winston není první slovenský startup, který se v Česku pohybuje. Své služby už tu poskytuje třeba i WebSupport Michala Trubana. „Tento rok je pro nás za poslední období produktově nejsilnějším. Rozjeli jsme nový systém naši služby, chystáme mobilní aplikaci pro správu hostingu a velkou novinku chystáme na konec roku,“ tvrdí Pavel Horalík, který má tuzemský trh na starosti.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).