Novému sportovnímu programu Slovenské televize Trojka se zatím příliš nedaří zaujmout potencionální diváky a přilákat je k obrazovkám. Server SME.sk si všiml, že po olympiádě klesla jeho sledovanost na přibližně půl procenta a některé pořady se dokonce potýkají s nulovým share. Před startem Trojky přitom vedení STV počítalo s tím, že kanál bude mít podíl na trhu okolo dvou procent. Představitelé veřejnoprávní televize však věří, že se zlepší situace s lepší nabídkou, jakou budou přenosy z fotbalové Ligy mistrů a hokejové NHL.
ROZHOVOR: Andrej Miklánek: Trojka bude mít co vysílat i po olympiádě
Trojka se snaží zaujmout své diváky všemi možnými způsoby. V srpnu, během konání olympiády, vydala STV obsáhlou tiskovou zprávu, ve které se pochlubila vyšší sledovaností oproti zpravodajské TA3. Ta na ni reagovala hned druhý den, když prostřednictvím tiskové mluvčí Zuzany Váchové sdělila, že je nesprávné porovnávat specializované televize v konkrétním nočním vysílacím čase právě během olympiády v Pekingu.