Slovenská televize Joj změnila vlastnickou strukturu

8. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Joj Media House se označuje za největší mediální dům na Slovensku. Kromě televizního businessu společnost podniká také v oblasti venkovní reklamy.

Společnost Slovenská produkčná, a. s., která je majitelem společnosti Mac TV, držitele licence pro kanály Joj, Plus, Wau a Senzi, má nové akcionáře. Stali se jimi František BorovskýMarcel Grega. Borovský je generálním ředitelem celé mediální skupiny Joj a předsedou představenstva Slovenské produkčné, Grega působí na pozici výkonného a finančního ředitele skupiny Joj. Zároveň je členem představenstva výše zmíněné společnosti. 2,5% podíl ve firmě drží ředitel zpravodajství Roland Kubina.

Z ARCHIVU: Na návštěvě u… televize Joj, slovenské komerční dvojky

85% akcií zůstalo nadále v rukou Richarda Flimela. Ten Slovenskou produkčnou kontroluje prostřednictvím firmy Joj Media House. Co se týká samotné transakce, akcionáři se rozhodli její detaily nezveřejňovat. Společnost nejen, že televize provozuje, ale zároveň i zajišťuje jejich vysílání a výrobu pořadů. Kromě výše zmíněných stanic provozuje Slovenská produkčná také portály joj.sk, huste.tv, noviny.sk, tipsportextraliga.sk, topstar.sk a videoportal.sk. Kromě televizního businessu se Joj Media House věnuje i venkovní reklamě.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).