Slovenské komerční televizi JOJ Plus, mladší sestře TV JOJ, se podařilo za rok vysílání stát čtvrtou nejsledovanější televizí na tomto trhu. Celodenní podíl v cílové skupině 12+ dosáhl v září na 3,1 %. I přes omezené pokrytí dokonce dokázala porazit i druhý program slovenské veřejnoprávní televize. V době startu mělo kanál JOJ Plus dostupných méně než 50 % obyvatel Slovenska.
Nově vzniklá televize neměla výhodu nahrazení jiné známé stanice v nabídkách kabelových operátorů a i přes tento hendikep se už na začátku svého vysílání dokázala vyrovnat ostatním menším televizím,
konstatoval programový ředitel TV JOJ František Borovský. Kanál je dostupný také v nabídkách několika operátorů v České republice, např. u satelitní platformy Skylink nebo kabelové společnosti UPC. V jeho vysílacím schématu se objevily např. filmy Všichni dobří rodáci; Pane, vy jste vdova nebo Slavnosti sněženek. S nástupem JOJ Plus se na obrazovku vrátily také televizní hlasatelky.