me se libi. nachame tady vykricet vsechny brblouny a pojdme k veci! logo je dobre, jen je to porad o radiu. takze tam me spis zajima hudebni vizual, ono toho stejne moc neni videt ze?! jako pretentace skvele, ale radio( nebo rozhlas) tam tvori grafiku predevsim predely. takze jde o to slyset, ne videt!
tohle logo bude mít životnost velice krátkou, nebo bude potřebovat aspoň anglickou verzi.
Celá ta politika neustálého měnění loga u státních/veřejnoprávních firem je jen taháním peněz z cizích kapes pro nacuclé kamarády.
Soukromá firma logo mění jen v nejnutnějším případě, protože zavedení loga/značky a jeho zhodnocení je velice drahou akcí. Přeci vůbec nejde o to jak se někomu ve firmě "líbí", ale jak je znají, vnímají zákazníci a jak slouží identifikaci, propagaci a prodeji "výrobků".
Bohužel se mýlíte. Už i do soukromých firem tohle bl*bnutí proniklo, byť zatím v menší míře. Každý manažer chce nějaký pomníček a spousta rychlokvašených markeťáků má pocit, že co je rok staré, je už zastaralé :-)
Příkladem je Prima, která už má 3. logo (Premiéru nepočítám). I Nova logo změnila a auta zpravodajství už mají asi 3. verzi nátěru.
... a auta maji porad samy facelift a pak nakonec vyjde novy model, ale on to je spis facelift faceliftu ... jediny, co se nemeni je logo KSC ;)
Nevidim zde problem, ja bych se taky nechtel koukat na web z roku 1995.
Ad logo: nelibi se mi ten font, ale budiz. Zbytek grafiky mi naopak prijde pekny, moderni.
Navic, nemenili to po nejakych 17 letech? Proc hned uvazovat, ze nekdo nekomu nasypal nebo ze si nekdo nechal postavit mohylu. Proboha, vzdyt to neni Jested ...
Doufam, ze chapes rozdil loga Fordu a Rozhlasu resp. vahu znacky :) Koneckoncu, i loga takovych znacek se cas od casu meni viz napr. http://www.instantshift.com/2009/01/29/20-corporate-brand-logo-evolution/
O Prime se zde nebavime. Jednoduse to vase lamentovani je nepochopitelny. Ja ve te zmene vidim jasny prinos. Neco jineho je, jestli by se nemelo zmenit treba i neco jineho (dramaturgie napr.), ale to je otazka na jinou diskuzi.
Zrovna mezi Fordem a rozhlasem žádný velký rozdíl nevidím. Obojí jsou zavedené firmy s dlouhou tradicí. To, že je Ford značkou mezinárodní, zas není tak důležité. Jinak ten váš odkaz je dobrý - ukazuje to, že zavedená firma logo většinou jen upravuje, ale typické znaky nechává. Ne, že co pár let vytvoří logo úplně nové, s minulým zcela nesouvisející.
Jinako mi popište, jaký má změna loga přínos právě pro rozhlas. Vždyť běžný posluchač se s logem prakticky nesetkává - nejvíc tak v hlavičce webu.
Ja tedy rozdil mezi Fordem a Ceskym Rozhlasem vidim. Puvodnich log bylo mnoho a jednoduse slo o vytvoreni a sjednoceni vizualu. Ja na tom proste nevidim nic spatneho a je jedno, jedna li se o "neviditelny" Rozhlas.
A ja doufam, ze jen u vizualu nezustane, protoze pak by to byly vyhozene penize.
A jeste k tomu puvodnimu logu - to nevidite ten rozdil? U nej preci neslo rozdelit grafiku a text, pak by nedavalo smysl a pouziti bylo dost slozite. To u noveho, ala IBM loga, odpada :)