Rekordním podílem na dospělém publiku v neděli oslavila tři roky vysílání lidová Šlágr TV. Za celý den ji podle elektronického měření sledovanosti společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) sledovalo 2,28 procenta dospělého publika staršího 15 let. Šlágr tak v celodenních číslech porazil tematické kanály dvou velkých komerčních skupin Nova a Prima – Fandu, Smíchov, Telku, Primu love a Primu Zoom. Například v porovnání se Smíchovem dosáhl v kategorii D15+ víc dvojnásobného výkonu (Smíchov se ale zaměřuje na mladé publikum, které Šlágr vesměs nesleduje), když Smíchov vykázal podíl 1,10 procenta.
KOMPLETNÍ ANALÝZA NEDĚLE: Reportérka na ČT 1 porazila Primu, Všechny moje lásky se dostaly těsně nad milion
Šlágr TV věnovala třetím narozeninám prakticky celé nedělní vysílání. Z hlediska podílu na publiku byl nejúspěšnější jeho úplný závěr. Od 23.25 do 23:50 dosáhl průměrný podíl na sledovanosti u dospělého publika hodnoty 6,60 procenta. Běžně se průměrné podíly Šlágru pohybují okolo půldruhého procenta, u nejúspěšnějších pořadů pak okolo tří procent. V neděli tvořil podíl Šlágru víc než polovinu výkonu celého mediazastupitelství Atmedia, které vykázalo souhrnný podíl 4,25 procenta v celodenních číslech za publikum starší 15 let.