Hlavní navigace

Podnikatel.cz nabízí školení, ve kterém přiblíží mobilní marketing

12. 1. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vzdělávací projekt Akademie Podnikatel.cz nabízí školení, ve kterém představí možnosti mobilního marketingu. Účastníci školení se dozvědí, co je to mobilní marketing, jaká je jeho role v současném mediálním mixu, jak s mobilním marketingem pracovat a jakým způsobem ho dále využít v komunikaci se zákazníky Celé školení je doplněno o případové studie. Přednáší Jana Vyhlídalová, ředitelka pro informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2. Školení je určeno marketingovým specialistům a…

Vzdělávací projekt Akademie Podnikatel.cz nabízí školení, ve kterém představí možnosti mobilního marketingu. Účastníci školení se dozvědí, co je to mobilní marketing, jaká je jeho role v současném mediálním mixu, jak s mobilním marketingem pracovat a jakým způsobem ho dále využít v komunikaci se zákazníky Celé školení je doplněno o případové studie. Přednáší Jana Vyhlídalová, ředitelka pro informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2. Školení je určeno marketingovým specialistům a manažerům, dostupné je však i široké veřejnosti.

Kurz je rozdělen do dvou částí. V průběhu dopoledního bloku budou představeny formy mobilního marketingu, jeho vnímání a dostupné výzkumy. Účastníkům bude také představena kreativní stránka mobilního marketingu (přednáší Jana Blažková z Ogilvy Interactive), dále budou seznámeni, jak se u mobilního marketingu pracuje se zákaznickými databázemi (přednáší zástupce agentury Wunderman) a také se naučí, jak správně formulovat sdělení a jak si vybrat správnou cílovou skupinu. Odpolední blok bude ve formě workshopu, kdy se budou účastníci učit aplikovat získané poznatky. Zájemci se již mohou registrovat na stránkách Akademie Podnikatel.cz, kde se dozví i další potřebné informace.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).