Názor k článku Sklik.cz – první dojmy od Jaromír Klimek - >>>> Takže "dynamicky generovaná minimální cena", pokud tomu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 7. 2006 16:50

    Jaromír Klimek (neregistrovaný)
    >>>> Takže "dynamicky generovaná minimální cena", pokud tomu tak chcete říkat, v Skliku je. Pokud bude mít slovo malou míru prokliku, bude třeba nastavit vyšší cenu.

    Aha. To je pro mě nová info. Dík.

    Osobně mi základní myšlenka jako taková nevadí - u dobře udělaných kampaní se s malým CTR bojuje jen vyjímečně. A samozřejmě rozumím tomu, proč to provozovatelé PPC zavádějí.

    Ale co mi vadí velmi, je to, jak to je nyní uděláno v AdWords. Ten algoritmus je jednoznačně "polámaný" a lezou z něj často naprosto nesmyslné požadavky i u slov se solidním CTR.

    Takže pokud to bude v Skliku fungovat rozumně, tak v tom problém nevidím.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).