Seznam zkouší Asistenta na svých stránkách. Má zařídit skoro cokoliv

19. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Seznam ladí svou novou domovskou stránku a během následujících dvou týdnů na ní bude zkoušet službu, která má pomoci s rezervací stolu v restauraci nebo třeba hledat odpovědi na dotazy.

Červený boxík na testovací domovské stránce Seznam.cz bude po dobu asi dvou týdnů v první fázi experimentu nabízet odpovědi nikoliv automatické, ale od skutečných operátorů. Takže na českou verze Siri lze zatím v klidu zapomenout. 

Přístup ke službě je na pozvánky a portál ho chce nabídnout přibližně tisícovce uživatelů na testovací domovské stránce. Při prvním zobrazení testovacího webu se Asistent na druhé straně ohlásí sám, třeba tímto způsobem: "Vítejte v Asistentovi. Když potřebujete objednat jídlo, zarezervovat lístky, zajistit psí hotel nebo cokoli jiného, stačí to sem napsat,“ tvrdí blog Seznamu

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Po zadání dotazu je operátor, jehož křestní jméno je v Asistentovi viditelné, připraven zařídit pro uživatele první poslední. V podstatě jde o podobnou službu, kterou kdysi nabízeli operátoři a která se nakonec proměnila v projekt 1188. 

Podle Seznamu se ale rozhodně nejedná o finální návrh podoby služby. „Jde stále o experiment, který má sloužit pro získání zpětné vazby,“ tvrdí blog portálu.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).