Titulka Seznamu dostala rozum. Nejenže si ji mohou uživatelé poskládat podle sebe, naučila se i doporučovat články podle preferencí uživatelů.
„Doporučování probíhá na základě kategorizace anonymizovaných dat, které jsou rozděleny podle toho, co lidé čtou, tedy podle toho, co je zajímá. Snahou je zapamatovat si, jaké typy článků se uživateli líbí, a tyto mu poté nabízet více. Nebude se tudíž ani stávat, že byste na nové domovské stránce našli již přečtený článek znovu,“ píše produktový manažer Seznamu Marek Vacek na blogu firmy.
Nová domovská stránka je po letech plně responzivní. Technologicky je nový Seznam.cz postaven na technologii React.js, provozován v kontejnerech Docker. Podle čísel portálu investovala firma do nových funkcí kolem 3000 hodin svých vývojářů.
Do veřejného testování ji pustil už před pěti měsíci. Za tu dobu se sešlo do Seznamu 35 000 připomínek.