Nezapomeňte ale, že v reklamě se dnes nebojuje o současné uživatele, ti už si většinou zvolili. Bojuje se o nové uživatele, u těch je větší šance zapůsobit reklamou. Stejně jako mobilní operátoři se mohou přetrhnout při lákání nových dušiček na Twist a Go a současní uživatelé (zvláště pak ti naivkové, co s nimi uzavřeli smlouvu) jsou jim ukradení, ti jim neutečou. Při současném rozšíření Internetu je jasné, že podstatná část uživatelů na trh teprve přijde. Navíc to nebudou žádní techničtí hnidopiši, kteřé bude zajímat velikost stránky a nějaký obsah, budou to pokorné ovečky snadno manipulovatelné standardními technikami reklamy. Lidé, u kterých nebudou blikající ikonky a kombinace zářivě modrého (nebo červeného) písma na žlutém podkladě vyvolávat bolest očí a dávivý reflex, nýbrž jásot nad volbou krásných barev místo fádní a nudné černé na bílé.
ve zminene tiskove zprave Seznamu se porovnava Seznam, Atlas, Centrum. Pro Vasi informaci u Atlasu je zapocitan chat, u Seznamu Novinky, Lide apod. Neni tedy zadny duvod selektovat vysledky chatu centra - XChatu. XChat je integrovan s Centrem, je jeho soucasti. V tiskove zprave centra vydane vcera jsou proto zahrnuty vsechny vysledky zminenych portalu, aby se porovnavali celkove vykony, nikoliv pouze dilci vysledky. Tiskovou zpravu najdete zde.