Seznam dementuje: Do SPIRu se nehrneme

14. 6. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V současnosti nic takového není na pořadu dne. Spíše bychom rádi přesvědčili některé členy SPIR o výhodách členství v IAB, reaguje marketingový ředitel Seznamu Petr Mareš na zvěsti o možném návratu Seznamu pod křídla Sdružení pro internetovou reklamu. Seznam ze SPIRu vystoupil letos na jaře. M&M nyní spekuluje o tom, že by se Seznam alespoň objevil v sociodemografickém výzkumu SPIR NetMonitor. (DigiWeb)

V současnosti nic takového není na pořadu dne. Spíše bychom rádi přesvědčili některé členy SPIR o výhodách členství v IAB, reaguje marketingový ředitel Seznamu Petr Mareš na zvěsti o možném návratu Seznamu pod křídla Sdružení pro internetovou reklamu. Seznam ze SPIRu vystoupil letos na jaře. M&M nyní spekuluje o tom, že by se Seznam alespoň objevil v sociodemogra­fickém výzkumu SPIR NetMonitor. (DigiWeb)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).