Nesouhlasím s Vaším tvrzením, že CSlink (ev. SkyLink) v reklamní kampani nelhal a zákazníky neklamal. Možná by bylo dobré tuto větu trochu relativizovat, třeba slovíčkem "zřejmě".
To co tvrdí pan Glisník, že můžu beztrestně v reklamě učinit nějaký závazek do budoucna a musím to dodržet jen během odvysílání reklamy, zatímco kdykoli potom to můžu svévolně nedodržet, je podle mě úplně absurdní a nelegální (protizákonné), a věřím, že to přijde absurdní a nelegální i všem normálním lidem a nezávislému soudu. Není to jenom amorální. Pokud takové jednání české soudy zlegalizují, pak můžeme veškeré paragrafy o ochraně spotřebitele jednoduše škrtnout jako nevymahatelné. Nedovedu si představit co už by mohlo být jasnějším případem použití klamavých obchodních praktik než změnu pravdivosti věty se zcela evidentním budoucím příslibem "jednou zaplatíš a pak už ne". Vy snad ano?
Suma sumárum. O tom, že v reklamě lhali nemá většina objektivně uvažujících lidí nejmenších pochyb (a pan Glisník si o tom může říkat co chce) a o tom, zda také klamali rozhodne teprve soud.