Vlákno názorů k článku SEO copywriting - Letní škola SEO od Lukas Uradnicek - Tak som si dodatocne precital vsetky diskusie k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2004 16:57

    Lukas Uradnicek (neregistrovaný)
    Tak som si dodatocne precital vsetky diskusie k Letnej skole SEO. Rad by som sa k niektorym veciam vyjadril:

    1) Co ma spolocne, kto je koho brat s clankami o SEO a odbornosti?
    2) EREGMY - Skuste vytvorit stranku na viagry a umiestnit sa na prvych misetach. Kvalitnych odkazov v tomto odbore vela nie je. Vysledky sa menia z mesiaca na mesiac.
    3) Chorvatsko - stranka je optimalizovana primarne na chorvatsko apartmany - sme na prvom mieste.
    4) Stranky budu, primarne sa robi na sluzbach pre klientov. Ked bude cas budu aj stranky.

    Snad vsetko.
  • 18. 8. 2004 21:33

    MV (neregistrovaný)
    2)
    Možná jsem to zle nepochopil, ale tím spíš přeci není problém dostat se na jedno z prvních míst - či nikoli?

    3)
    Skúste vyhladať apartmány chorvatsko. Ale máte pravdu - je to problém toho, kdo neumí hledat správné klúčové slovo.

    4)
    Zde bych jen upozornil na jednu věc, která mě vždy při návštěvě webu pobaví - pozice "logotypu". :)))
    Nezlobte se, ale i design mně osobně přijde jako vyloženě multi-level-marketingový.

    Nu, jsem zvědav na redesign. :) BTW na něj je vždycky čas, stačí zoptimalizovat 1 web a celý rok si můžete hrát s photoshopem. :)

    (Tím ale nechci říct, že zoptimalizuji 1 web ročně a na nic víc nesáhnu. Jsem ten hošík v druhé lavici u okna, co si nestíhá psát poznámky na SEO semináři, páč to, co se právě dozvídá, hned zase škrtá, a nejde mu do hlavy, proč SEO z úst odborníka(?) není fair play, jak si naivně myslel...)
  • 18. 8. 2004 23:17

    yaleman (neregistrovaný)
    1) Chtěl jsem pouze ukázat Robert Němec není jediným bláznem (v dobrém slova smyslu) na tomto světě, on se o svoji životní úlohu (bavit rozumné lidi) dělí se svým bratrem, toť vše (možná jsem to měl uvést jako OT)

    2) Naprosto souhlasím s předchozím příspěvkem, trochu si sám protiřečíte. Ale to je u této firmy obvyklé.

    3) Zkuste si i jine variace (např. bez diakritiky nebo prohozeně) Myslím, že optimalizovaná stránka by se s tímto měla vyrovnat. Jinak musím opakovat, toto není reálná stránka, takovouto by žádný zákazník nechtěl. Je to stránka z oblasti sci-fi a pouze k předvedení optimalizace na 2 slova (navíc pouze v určité formě a pořadí) Ve skutečnosti by musela vypadat jinak a ve výsledcích by se propadla. Zkuste tedy vytvořit stránku která bude vypadat jako reálná stránka cestovní kanceláře a pak vám budu věřit, že něco dokážete.

    4) Pracuje se na stránkach klientů, které však nikdo nikdy neviděl. Pokud si dáte do smlouvy, že můžete využít stránky zákazníků ke svým aktivitám, tak pochybuji že by vám nedovolili uvést jejich jméno ve vašich referencích. S použitím link:www.robertnemec.com na Google jsem na prvních 11 stránkách našel pouze asi 6 stránek odkazujícíh na vás (mimo různé konference apod.) to asi o něčem vypovídá. A jinak 2 roky je myslím dost dlouhá doba, pan Němec kdesi mluvil že o prázdninách a těch už bylo několik. Objednejte si je radši u nějakého studentíka začátečníka (je vlastně na vaší úrovni tak to nikdo nepozná ;-)
  • 19. 8. 2004 7:06

    Poselství (neregistrovaný)
    Posláním Roberta Němce a jeho rodiny je umožnit všem lidem a společnostem po celém světě plně využít jejich schopnosti smíchu. Prostřednictvím SEO technologií nejvyšší světové úrovně, které jsou lokalizovány nebo přizpůsobeny místnímu trhu, usiluje o pobavení ostatních všude tam, kde lidé pracují, učí se nebo si hrají. Robert Němec s rodinou přispívá také ke zkvalitnění vzdělávání *1, zvýšení produktivity práce *2, podporuje rozvoj dovedností v oblasti informačních technologií a počítačové gramotnosti *3, což umožňuje zvýšit konkurenceschopnost našich firem a usnadnit integraci našeho státu do struktur EU.

    1 - viz bratr na právech vyšetřující zmizelý salám a prezentující se jako senátor
    2 - viz jeho webové stránky
    3- viz tento seriál
  • 19. 8. 2004 8:56

    e.d. (neregistrovaný)
    Zajímavé je, že se našeho "cejíka" (od CEO) dokáže zastat pouze jeho vlastní zaměstnanec (viz URL). Je asi ještě nový, protože ho "cejík" ještě nestihl zanést ani do seznamu svých zaměstnanců. Zajímavé je, že tam má Jana Lipšanského, který je tuším z Mladé Fronty. Pochybuju, že u "cejíka" aktuálně pracuje na sebemenší úvazek. Zrovna tak o tom pochybuji u dalšího, kterým je Martin Moštěk. Pokud se nepletu, tak pracoval a stále ještě pracuje na plný úvazek jako redaktor novin u nás ve Znojmě.

    Ale k věci:

    1. s odborností to samozřejmě nesouvisí, ale může to lecos napovědět. V tomto případě jsem si z jednoho z odkazů stáhl rozhovor s Ronaldem (není to ten opičák z McDonalds?:-) ), kde se chlubí, jak je dobrý právník. Hned je však usazen, že je mnohem lepší mluvka, než právník. Podobně to vidím s odborností našeho "cejíka"...

    2. stejně jako předchozí pisatelé tohle nechápu. Napřed jsem si myslel, že nějak špatně rozumím slovenčině. Ale protože to nechápe ani výše píšící kolega ze Slovenska, tak nevím, nevím...

    3. ano jste dobří, 46. místo na slovo chorvatsko je skutečně nádherné umístění.

    4. myslím, že těch klientů až tak moc nemá. Co vím, je na tom "cejík" dost bledě. Známá mi říkala, že jí nabízel zaměstnání a měsíc na to většinu lidí vyhodil, neb pro ně neměl práci, čemuž ona říkala ZODPOVĚDNOST. Ale je možné, že primárně (místo dělání svého webu) jedná o dalších zakázkách. Otázkou zůstává, jestli to vždycky neskončí právě u toho jednání :-)
  • 19. 8. 2004 9:51

    MV (neregistrovaný)
    Ale kdeže, já niesom Slovák, ja su Moravák zo západných Čiech žijúci na jihu! :D
    Taky jsem si lámal hlavu, co tím chtěl pisatel říci, leč se selským rozumem jsem se narodil a vážný úraz neutrpěl.

    Spíš jsem se zastavil u té první věty, ne a ne si tam domyslet čárku za vsuvkou. :)))
  • 19. 8. 2004 10:34

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Teda co všechno se o mne nevypráví za nesmysly, to už ani nema cenu komentovat...
  • 19. 8. 2004 11:37

    e.d. (neregistrovaný)
    Co z toho jsou nesmysly, pane Němec? Chcete snad říct, že znojemský redaktor Martin Moštěk pracuje ve vaší firmě? To si tam rovnou napište třeba Václava Havla. Podobně to bude s Janem Lipšanským. Zneužíváte jména lidí, které možná trochu znáte a snad pro vás kdysi cosi udělali k vlastní prezentaci. Oni holt novináři jsou známější a líp to vypadá, než když tam napíšete vaše skutečné bezejmenné občasné výpomocníky.

    Mimochodem, jak jsem se v jednom z těchto článků dočetl, programátora vám dělá studentík gymnázia nebo čeho. Takže spíš než o profesionalitě to bude o levné pracovní síle.
  • 19. 8. 2004 13:11

    yaleman (neregistrovaný)
    Pane Němče tak aspoň komentujte fakta (registrace k DPH, nereálnost chorvatské stránky jako prezentace pro CK, datum uvedení vašich nových stránek - alespoň na měsíce, roky)
  • 19. 8. 2004 13:24

    Jakub Moc (neregistrovaný)
    Prosimvas, radsi ho nechte na pokoji, nebo vam jeho bratr prijde sejmout otisky a prozkouma, zda v lednicce nemate jeho salam. :)))))
  • 19. 8. 2004 14:28

    Jiri Brazda (neregistrovaný)
    Roberte, nenech se prosim odradit. Uvedom si, ze lidi dneska nemaji moc prilezitosti 'odsmat si hlavu' nad kvalitnim ceskym reality show humorem. Ja doslova ziznim po dalsich clancich, ty jsi jediny koho tady ctu, zbytek me nezajima. Mozna to zni jako sarkasmus, mozna, na druhou stranu je to ale cira pravda. Jedine ty dokazes z ostatnich vydupat ty nejlepsi komentare jaky jsem kdy videl. Nic na tom, ze jsou to pokrytci, porad hudlaji, nadavaji, apeluji na Lupu, ale nepriznaji si, jak se naramne bavi. A ti, co se nebavi, co se chteji vazne neco seriozniho dovedet, a tebe ctou z nudy, tech mi je lito. Tech bude ale hrstka... takze

    Roberteeeeee, kompost jsem nikdy necet, musi to ale byt sragora ve srovnani s tim, co jsi ty dokazal udelat z Lupy. BRAVO. DIK.
  • 20. 8. 2004 8:33

    MV (neregistrovaný)
    1.000 bodu. :-))
    Nikdy jsem necetl komentáre tak peclive jako u clánku pana Nemce! To je preci úspech!!
  • 26. 8. 2004 15:06

    Lukas Uradnicek (neregistrovaný)
    2) Nevsimol som si ze si protirecim...?
    3) Predpokladam ze optimalizacia na chorvatsko apartmány prebehla na zaklade studie vyhladavanosti klucoveho slova. Ako vidite neprepadla by sa (kedze prepadnuta nie je). Nasim cielom bolo dokazat moznost naoptimalizovat stranky na konkurencne slovne spojenie dobre sa umiestit.
    4) Praca na strankach klientov neobnasa len redisgn, casto sa zachovava povodny design a upravuju sa len texty. Dalej, nevenujeme sa link buildingu v momentlanej dobe. A k nasim strankam - pokial viem su uz hotove z grafickej casti, pracuje sa na programovani. Rad by som povedal ze kvalita nasich starnok nevypoveda o kvalite sluzieb. Aj ked nas prezentuje, priznavam.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).