Názor k článku Senzory Martina Malého: Hry pro programátory a jedna z nejtěžších her vůbec od OB - >> Proč by škola měla být primárním místem?...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 8. 2017 12:35

    OB (neregistrovaný)

    >> Proč by škola měla být primárním místem? A dokonce "logicky"?

    Protože tam jsou VŠECHNY děti.

    Zbytek Vašeho textu nemá moc cenu komentovat - je to jedno velké nepochopení. Příklad: Jistě že v tom, jak je školství dnes nastaveno, škola není tím místem, které by talenty rozvíjelo. Ale to nic nemění na tom, že by škola takovým místem být měla (a jak toho dosáhnout, to už je úplně jiná diskuse - a rozhodně to není něco, čeho by bylo možné dosáhnout v horizontu 5 let, i kdybychom hned dneska začali dělat všechno, co je pro to potřeba... znamená to ale, že na to máme rezignovat a nesnažit se o to? Asi ne - s takovým přístupem bychom ještě byli v jeskyních...).

    Co se týče Vašeho "jak naučit děti milovat/nenávidět" - zjevně jste nepochopil smysl těch projektů. A v tom případě je dobře, že jste ze školství odešel.

    >> Kdyby se škrtly jen ty neziskovkové projekty, rázem máte ve školách o 40 % více peněz, které můžete dát učitelům, a státní rozpočet by to nestálo ani korunu.

    Ha ha, tak takhle nesmyslným číslům vycucaným z prstu opravdu neuvěřím. Jestli si za tím tvrzením stojíte, tak prosím zkuste vyčíslit a ozdrojovat, kolik peněz celkem šlo v loňském roce ze státního rozpočtu do těchto projektů a kolik na platy učitelů. Děkuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).