Vlákno názorů k článku Senzory Martina Malého: O fenoménu „kurvítek“ od Olda - Člověk si tady připadá jako v diskisní skupině...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2017 12:49

    Olda (neregistrovaný)

    Člověk si tady připadá jako v diskisní skupině mašíblů a perpeťáků.

  • 9. 4. 2017 21:16

    Mard (neregistrovaný)

    Koukám že pro vás doba totality má i přednosti :-) Tak já jsem vděčný za dnešní dobu, kdy se nemusím zapisovat do pořadníku na nové auto, nosit obálku s úplatkem do Mototechny bych dostal nedostupné gumičky či kvalitní zboží kupovat jen v Tuzexu!

  • 6. 4. 2017 13:37

    krakonoš (neregistrovaný)

    Olda (včera 12:49)
    Kolik ti je? Asi jsi nezažil 70. a 80. léta minulého století, viď? Tehdy bylo zcela běžné, že auta si opravovali majitelé na ulici sami a v časopisech, jako bylo A. R. vycházely návody, jak si doma vyrobit elektronický regulátor k alternátoru, elektronické zapalování, stroboskop k měření předstihu a p. a každý, kdo nebyl U. B. (čili měl jiné, než humanitní vzdělání), si běžné závady na autě dokázal opravit sám, nebo měl známého meloucháře, když si na něco netroufl. Na venkově to takto fungovalo naprosto běžně, ve městech se jezdilo do ofiko servisů. Magnetofony Tesla byly ohavné plastové výlisky, jejich ovládače byly řešeny pro vzpěrače, (Tesla - TEchnicky SLAbé), prostě byly to ohavné obludy, ale když si takovou obludu kutil lehce poladil, hrálo to a dobře. A všichni výrobci měli povinnost vyrábět náhradní díly deset let po skončení výroby. Že se občas obtížně sháněly už byl jiný problém, ale platilo heslo, že kdo se stará a má známé, ten má. Takže existoval dvojí trh: Oficiální, pro řadové občany a černý pro vyvolené. A je tomu tak i dnes, změnila se jen struktura spotřebitelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).