Vlákno názorů k článku Senzory Martina Malého: O fenoménu „kurvítek“ od mech - Realita je zřejmě někde uprostřed. Je hodně věcí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2017 10:18

    mech (neregistrovaný)

    Realita je zřejmě někde uprostřed. Je hodně věcí o kterých se nemluví. Můj známý pracuje ve firmě, která vyrábí součástky do aut. Dostali stolici na testy a nařízení, že ta součástka nesmí vydržet přes 200 tisíc kilometrů, ale max. do 100 tisíc. V době kdy by měly výrobky mít vyšší kvalitu je to právě naopak. Neskutečně se mrhá všemi zdroji a surovinami. Pak si všichni stěžují na zhoršující se životní prostředí. A vtloukají normálním lidem jak strašně za to můžou. Ale k čemu je výrobci pračka, která bez potíží funfgje 35 let, baterie do auta, která vydrží 20 let. Jenže politici jdou na ruku výrobcům, protože z toho něco kouká. Od spotřebitelů nic. Svět je jedna velká špína. Vždy jsem se přesvědčoval, že na světě ještě převažuje dobro, ale je to potřeba přehodnotit. Možná je tam kde ho není vidět. Lidi jsou prostě takoví. Na co mít jen 100 milionů,když můžu mít miliardu, nebo více. Co na tom,že to k ničemu není. Proč nenechat hladovět děti, raději si přeci koupím Ferrari za 150 milionů, když už jich mám pět v garáži. Prostě svět je zvrácený a zkažený. A pokud lidi nebudou mít pokoru a uvědomění, nikdo s tím nic neudělá. A zákony? Ty se vždy budou dělat ve prospěch těch bohatých. A jak jinak mohli zbohatnout, zlodějinou, namyšleností. Ti opravdu skvělí lidé, kteří něco by měli znamenat, tak ti nejsou vidět.

  • 5. 4. 2017 21:32

    Tom (neregistrovaný)

    Je to jak říká Mech, např. ve Škodovce mají tzv. ODDĚLENÍ PLÁNOVANÉ ŽIVOTNOSTI (takové oddělení sudiček, které předurčí životnost součástek). Jeden příklad za všechny, turbo vydrží 400tkm, to je ovšem moc, tak se musí vyrobit tak aby vydrželo polovinu. Takhle je to dnes asi se vším.

  • 5. 4. 2017 11:23

    Petr M (neregistrovaný)

    Pračka? Bez problémů. Předposlední vydržela cca 8 let. Pravda, samo domo opravy (upadávající konektory, zteření izolace na vodičích a vyhazování chrániče,...). Až odešla definitivně, chlap dovezl novou a divil se, jak je to možný, že mám ještě tenhle model, prý se už sedm let nedělá...

    Současnou máme cca 8 let. Problém je jenom s tím, že po pěti letech začalo vypadávat topný těleso z bubnu. Takže když se rozsvítí chyba, sundám zadní dekl, zamontuju těleso zpátky, vysuším, zapnu, nakloním o 30° (aby elektronika vyresetovala chybu) a jede se dál. Ale stane se to tak 2x ročně, takže zatím novou nekupuju.

    Ruční mixéry jsou horší, 5ks za 2 roky.

  • 14. 4. 2017 13:47

    vmicho

    Ja len doplním. Kolega z našej firmy (inžinier) bol kuknúť v jednej nemenovanej nemeckej automobilke (OK, nazvime ju Baworák) keďže firma chcem mať aj nejaké technologické kšefty aj tam. Po nejakých tých meetingoch ešte pokecal s dotyčnými ižiniermi - tí sa mu medzirečou aj posťažovali (však komu by sa to páčilo), že musia dizajnovať všetky komponenty (VŠETKY - motor, prevody, ventily ...) aby vydžali asi 150000km, rozumej akurát záruku. No čo dodať, "prémiofka". Len dodám, že to robia aj ostatné európske automobilky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).