Šéf kabelovky Nej TV: Jan Dašovský od nás neodešel sám, byl odvolán

13. 4. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Generální ředitel Nej TV Nicolas Boissin odmítá interpretaci šéfa Self servisu Jana Dašovského o jeho odchodu ze společného projektu.

Ostrou reakci generálního ředitele kabelové společnosti Nej TV Nicolase Boissina si vyžádal včerejší rozhovor serveru DigiZone.cz s šéfem jihomoravské kabelové společnosti Self servis Janem Dašovským. V závěru rozhovoru Dašovský vysvětluje důvody, proč opustil projekt Nej TV, u jehož počátků stál a který využíval služeb jeho Self servisu. Podle jeho slov už nebylo možné akceptovat rozhodování Nicolase Boissina, které bylo

nekompetentní.

ROZHOVOR: Kabelovky drží nad vodou HDTV, míní šéf Self servisu Jan Dašovský

„V určité fázi, asi po půl roce fungování tohoto projektu, do něho vstoupil Nicolas Boissin jako finanční ředitel, který měl zajistit prostředky pro jeho další rozvoj. A protože nikdo nechtěl dělat generálního ředitele, nechali jsme mu i tuto funkci,“ uvedl Dašovský. „Do roka a do dne se toho ale Nicolas ujal tak, že si přečetl první vědecko-fantastickou knížku „Kabelovka snadno a rychle“ a začal se natolik cpát do technických záležitostí, že jsem nebyl ochoten akceptovat jeho názory a nést zodpovědnost za jeho rozhodování,“ do­dal.

K TÉMATU: Druhá největší česká kabelovka Nej TV má přes 75 tisíc zákazníků

Proto Dašovský podle svých slov přede dvěma lety Nej TV opustil. Podle Boissina ale Dašovský neodešel z Nej TV na vlastní žádost, nýbrž byl v říjnu 2009 propuštěn a spolupráce Nej TV se Self servisem byla ukončena, protože nebyla pro Nej TV efektivní. „Také není pravda, že bych byl nominován na generálního nebo finančního ředitele kvůli nedostatku kandidátů, byl jsem generálním ředitelem z pozice partnera společnosti BKS Capital Partners již od samotného vzniku Nej TV,“ napsal Boissin serveru DigiZone.cz.

ČTĚTE TAKÉ: UPC chtějí konkurovat další dvě středně velké kabelovky: Nej TV a Rio Media

Společnost BKS Capital Partners coby majitel Nej TV vznikla podle Boissina v roce 2006, rok předtím, než se k projektu připojil Jan Dašovský. „Pan Dašovský sliboval, že budeme používat rychlá a snadná řešení, ale pravdou je, že jsme museli investovat téměř 200 milionů korun na upgrade získaných sítí, abychom mohli poskytovat nejmodernější služby našim zákazníkům. Raději jsme je tedy investovali do optických vláken než do poradenství Self servisu,“ dodal Boissin.

MM 25 baliček

K VĚCI: BKS Capital Partners sloučila šest kabelovek pod značku Nej TV

Dašovský se podle Boissina dosud nesmířil se svým odvoláním z úspěšného projektu, který by pro něj mohl v budoucnu znamenat velmi zajímavý obchod. Šéf Self servisu v reakci na tato tvrzení poskytl serveru DigiZone.cz korespondenci, která dokládá, že první tři akvizice menších kabelových operátorů, z nichž později vznikla kabelová síť Nej TV, zařizoval v roce 2007 on. „Nicolas dohodnul první due diligence u PriceWaterhou­seCoopers. Další už řešil Self servis ve spolupráci s další firmou,“ dodal.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).