"Skylink by fungoval jako lídr v oblasti programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV), CS Link by byl variantou pro ty, kteří by o HD kanály zájem neměli, Digi TV by byla platformou pro nenáročné a UPC Direct pak alternativou pro ty, kteří by nechtěli rumunskou „kvalitu“ a zároveň by neradi přetáčeli svou satelitní parabolu, pokud tedy mají pouze příjem z jedné pozice. Stav by to byl ale pouze ideální."
V čom ideálny a pre koho? Iba ak pre poskytovateľov, že by sa nemuseli obávať o odchod svojich zákazníkov. Každý poskytovateľ by mal vo svojom segmente monopol a v nekonkurenčnom prostredí by mohol maximalizovať zisk na úkor zvyšovania kvality poskytovaných služieb.
Nechápete rozdíl a asi jste nezařil co DIGI "dokáže", dobře připomenu.
Naprosto zásadní věc je to, že UPC má své techniky a problém v zařízení je JEJICH problém. DIGI se od začátku staví tak, že technika je vůbec nezajímá a technik NENÍ jejich zaměstnancem a tudíž toho člověka k ničemu nedonutí. Ano, slušný technik klidně dojde druhý den. Ale flákač když nedojde za měsíc, za dva i víc tak co se stane? Na ifolajně vám poví že to není jejich problém!!
A k vrácení peněz, pozor přijde perla pro znalce satelitní techniky. Po dvou měsících kdy jsem měl rozbitý přijímač jsem požádal o vrácení peněz. Přišlo zamítnutí s odůvodněním volně cituji: "žádost o vrácení peněz zamítáme, protože signál jsme k vám odesílali správně a korektně, tudíž na náhradu nemáte nárok".
Přečtěte si nějaká fóra a uvidíte že takových "story" o DIGI existuje tuna. I v nějakém občanském judu byla ženská s naprosto stejným problémem jak já akorát jí to nešlo půl roku a nevrátili jí ani kačku.
Tedy donutili jste mě k tomu zopakovat VARUJI PŘED FIRMOU DIGI - jsou to PODVODNÍCI!
Já přijímač už dostal rozbitý a měl jsem ho v pronájmu. Reklamace trvala dva měsíce, čímž v DIGI jednoznačně porušili zákon. Stálo mě to desítky telefonátů a několik doporučených dopisů. Kdybych neurgoval nespravili by to ani za rok.
Jak se vyjádřili k vrácení peněz jsem už psal, tedy ta firma mě OKRADLA o 2x260 korun.
Jediná šance jak to z nich dostat je (byla) soudit se s nima.
Kdo z vás by se soudil o 5 stovek??
A jak říkám, takových případů je/byla spousta, je/bylo to vidět na fórech, totožný případ s mým byl v televizi.
Já se nebojím PRAVDU říct, ta firma bez ostychu porušuje zákony a OKRÁDÁ lidi.
Tak to POZOR! Opět jste vedle jak ta jedle. Firmy jako banky, mobilní operátoři, kabelovky atd. si naprosto běžně mění VOP "za chodu". Ve smlouvě je většinou napsáno akorát něco jako že člověk souhlasí s aktuálními VOP a pokud ne má se bránit. Jenže slušnější firmy dají aspoň trošku lidem vědět že VOP mění, ale např. i mobilní operátoři na to dost kašlou o DIGI ani nemluvě. Firmy v tichosti VOP změní na webu a tím "splní" informování klientů.
Tedy - v době podpisu smlouvy si zařízení ještě měli "sbírat" technici. Protože to dělali zadara tak na to kašlali a přišli buď za půl roku nebo nikdy, podobných případů byla plná fóra. Proto to v DIGI změnili.
V průběhu roční smlouvy DIGI změnilo podmínky tak, že zařízení vracím já sám na své náklady.
Tedy jen další sprosťárna od DIGI.. Kolik jich tu společně ještě najdem??
Jistě, DIGI TV zůstává stále velkou neznámou. Kromě Skylinku vlastním právě i DIGI TV. Instaloval mi zařízení naštěstí člověk z oboru. Podívejte se na kvalitu instalací ve svém okolí. Nedivím se, že lidé mají problém s příjmem. Po pár dnech jsem ovšem musel přístroj díky neustálému bootování reklamovat. Vše proběhlo v naprostém pořádku. Sepsal jsem novou smlouvu a vyměnili mi kus za kus. Jistě, jednu dobu jsem musel každý měsíc volat infolinku kvůli reautorizaci karty. Ale za tu cenu se to prostě vyplatí. Dokonce jsem si vyřídil druhý přijímač, pro který jsem si zajel, zaplatil aktivační poplatek a jsem spokojený. Všímáte si, že jsem musel projevit AKTIVITU? Ano, místo neustálého lamentování jsem si vše zařídil sám. Vaše příspěvky jsou POUZE výmluvami a sebeobhajobou. Nedělejme si iluze, že je zákazník na prvním místě.
Asi takhle.Technické problémy má čas od času každá naše satelitní platforma.Konkrétně v případě UPC je to třeba u jejich HD transpordéru občas Nova HD sekání obrazu.Ale je to vždy spíš krátkodobé.Osobně já vidím jako přetrvávající problém v případě HBO HD a občasném přejetí rušívých vodorovných pruhu přes obraz.Někdy to neudělá ani jednou někdy ale také dvacetkrát během filmu.Tento problém je tam minimálně 7 měsícu.Pokud se týká těch titulku tam asi hřeší na jejich přijímače které je zvládnou a ti co mají své vlastní je zas tak moc nezajímají-je to jejich starost.Ale mám i Skylink a tam je v poslední době těch problému také dost hlavně v případě HD programu jako HBO HD,Filmbox HD.Takže asi tak.O kvalitě SD programu jak MULTI tak Total se raději nebudu vyjadřovat,ale přílišný rozdíl oproti DIGI tam teda není ani náhodou-spíš už dnes pomalu žádný bohužel.SD v případě UPC není také žádný zázrak,ale mají přeci jenom více těch přijatelné kvality než mazanic.
V článku se uvádí toto: "V podstatě od doby, kdy její provozovatel, společnosti RCS&RDS, expandoval do České republiky, což bylo někdy ve druhé polovině roku 2007", omyl, bylo to v září roku 2006, čili o plných 365 dnů dřive než autor uvádí!
Rozebrání situace je to sice pěkné, nic méně trošičku závádějící, nebo-li, ne úplně přesné a minimálně s dvěma náhledy bych polemizoval.
První se týká CS LINKU. Samozřejmě, že tato platforma do HD kanálů zcela logicky půjde, již to oznámila. Šel do nich dávno i sesterský CANAL DIGITAAL a co si o tom myslí p.Glisník nebo kdokoli ze Sky Link je v tomto případě zcela irelevantní, včetně toho, co vyzobal nebo nevyzobal. Oni se budou dorovnávat se svojí firmou. A jako tací, HD zcela samozřejmě nabízet budou, minulá politika CS Linku je passé. Jaké kanály a za jakou cenu nabídnou a zda to bude nebo nebude konkurence schopné Sky Linku, je věc druhá. Ovšem rozhodně nelze předpokládat, že by Sky Linku uhnuli z cesty a rozdělili se s ním trh ve smyslu, vy HD, my SD, což by se zajisté p.Glisníkovi libilo. Vůbec ne, prostě do HD tvrdě půjdou a jak uspějí ukáže čas.
UPC Direct. Hm. Tam je ovšem třeba v tom závěru zmínit jednu velice důležitou a zásadní věc. Zatím co Sky Link a CS Link a dokonce i Digi TV se chovají jako řádní obchodníci a mají tedy jednotné, zcela PEVNÉ CENY. Tak UPC Direct stejně jako třeba IPTV Telfonica O2 jsou největší trhovci nebo kšeftaří, či smlouvači nebo jak to chcete označit, na trhu. Tedy jejich přístup je individuální k jednotlivému zákazníkovi a něco jiného je v katalogu v ceníku a na internetu na www a něco jiného pak doopravdy ve smlouvě. Tedy ano 299 měsíčně, na rok. Ano. Ale po roce zvednete telefon, že to tedy zrušíte a dostáváte zase 299 na rok atd. Plus jsou ještě další a další slevy a možnosti, které je pracné zjistit, dohledat, ale jsou... Čili tam platí, co si kdo uhádá to má. A pak platí rovina, že nejen, že je to rovnocené, ale dokonce, že je to výhodnější. Další spornou věcí je nabídka. U některých stanic má UPC Direct větší bitráte, tedy vyšší kvalitu nežli Sky Link. V základní nabídce je třeba i ,,filmový kanál" Universal Channel. Takže, já by jsem byl v tom závěru s tím, že není schopen konkurence Sky Linku podstatně opatrnější. Naopak. Nedávno byl do základu doplněn History Channel. A je spíše otázkou jestli Direct Medium už dnes není výhodnější jakéhosi Multi, které zdražilo o 40Kč ?
Samostatnou otázkou pak je T-Mobile. Dá se předpokládat, že jeho chování bude podobné chování UPC Direct a IPTV Telefonica O2 nežli chování Sky Link, CS Link, Digi Tv. Tedy cosi o jakýchsi balíčcích se ke mně už také doneslo. A to je teprve nejspíše začátek. Tedy mají se připravovat nějaké nabídky, které jsou v takových cenových relacích, že na takové snížení cen tady v podstatě nikdo z dalších nemá. Takže uvidíme.
S obojím máte pochopitelně pravdu, Lumíre. Utíká to sakra rychle. Už jsem to opravil. Co se týká toho UPC Direct, tak jste odhalil správně, že jde o Digi TV.
v článku je podle mě opomíjena jedna docela zásadní otázka těch nabídek - CSlink a Skylink musíte rozjet na vlastním zařízení a Digi a UPC zařízení dodá.
Tedy u prvních dvou dáte za dobrý HD sat tak dva až pět tisíc u druhých dvou nic.
Ale i tady je rozdíl - UPC dodá podle mě o něco lepší zařízení a "umí" dodat i HD, Digi dodá totální sra*ku.
No a poslední rozdíl mezi UPC a Digi - technik UPC je u vás při poruše do dvou dnů, technik Digi MOŽNÁ za měsíc až dva nebo taky za půl roku. A celé ty měsíce co vám to "nejede" platíte a nedostanete nazpátek ani kačku.
Tedy z pohledu technického je jasná volba buď Skylink/Cslink pokud s tím umíte nebo UPC pokud neumíte. DIGI je obrovský risk, pokud se něco podělá jste víte kde..
Jinak celé to výše popsané lze rozebrat i z cenového hlediska, ale to mělo být už v článku..
add technici: nezovšeobecňovať. Aj zmluvní technici Digi TV dokážu reagovať rýchlo (v priebehu 1, 2 dní). Naviac existuje také niečo ako nemožnosť využívania služby - a teda vrátenie peňazí. Lenže to by si zákazníci najskôr museli prečítať VOP a riadiť sa podľa nich (teda o preplatky žiadať a doložiť podkladmi). Ale je možné že v každej krajine sa Digi chová inak.
Ale stále tam nevidíte ten rozdíl. Digi se k problémům staví tak že problémy technika/techniky NEJSOU vůbec jejich problémem! A z toho už jen pramení všechny následné problémy, komunikace, reklamace atd atd..
A už jen dodám takovou závěrečnou perlu. Pokud DIGI (jako já) znechuceně ukončíte, musíte na své náklady poslat přijímač i parabolu poštou kamsi do Brna, aspoň to tak ve své době bylo. Pokud se nepletu tak u UPC toto vyřeší technik..
Jo s tím vracením v této době bude asi už docela problém. O tom už se tady mluvilo, že v podstatě snad funguje už jen jakési centrum v Brně a pak už snad nic. Čert ví...
No celou "kvalitu" jejich přijímače a techniky asi dokazuje to, že asi od 3. měsíce z 12 co jsem PLATIL mi tam jejich přijímač jen ležel a já si to samé sledoval přes EMU.
Fakt bych jejich služby možná platil až do dneška kdybych aspoň za zaplacené peníze dostával fungující službu..
Tak je pravda, že v případě nemožnosti užívání služby z důvodů jejich závady třeba na přijímači, se Digi Tv chovalo příkladně. A posílalo zpět peníze. O těhle případech vím. Tak též peníze vracívá i IPTV Telefonica O2. Co se týče techniků, tak jsou známé případy, kdy se nějaký týden čekalo i na technika UPC. Jakož jsou známé i případy, kdy se technik Digi Tv opravdu objevil druhý den. Nic méně. Myslím si, že z tahových objevení a neobjevení lze udělat průměr a pak z toho vychází celkem to, co bylo napsané. Tedy technici UPC a Telefonica O2 se zpravidla objevují v čas a kde mají a technici Digi Tv se zpravidla neobjevují. Ale existují v obou případech vyjímky, to samozřejmě.
Digi Tv bylo od samého začátku ,,vyhlášené" tím, že smluvním technikům neplatilo, takže oni pro ně dělali v podstatně zdarma, peníze od nich dostávali s obrovským zpožděním nebo vůbec, takže na tom prodělávali, proto jim také všichni technici utekli. A moc nevěřím tomu, že nějaké ještě vůbec v dnešní době v ĆR mají...
S tím přijímačem. Tam bylo více možností. Zákazník si mohl pokud vím příjímač koupit do svého vlastnictví a pak samozřejmě už byl jeho a zodpovodal si za něj sám. Také ho mohl mít v pronájmu a pak za něj zodpovídalo Digi Tv a on platil nájem. A asi záleží na tom, jak se k tomu postavil ten technik nebo jak v té či oné oblasti fungovala-nefungovala komunikace mezi takovým smluvním technikem a Digi Tv. Ale já vím opravdu o případech, kdy pokud on jim tam sepsal, že to prostě nefungovalo, od kdy, do kdy a proč. Tedy z důvodů jejich závady. Tak že Digi Tv těm lidem vracelo peníze a to samo od sebe aniž by oni vůbec museli o něco žádat. Je také možné, že tak to bylo z počátku, když přišli na trh a později už se takto nechovali. Ale z počátku právě i tímto vracením peněz udělli docela dojem. Jenže pak šli roky v emu a utekli jim technici a mohlo se ledacos změnit.
No tam závěrem pak docházelo k takovým špičkovým situacím, kdy když jsem to četl na fórech, tak jsem u toho řval smíchy... Že jejich komunikace se smluvími montážníky-techniky atd. už byla na takové úrovni... Že on měl třeba před sebou 150 zákazníků, kteří by rádi platili a čekali půl roku a dávali úplatky/všimné 500Kč aby to už jelo...A on od Digi Tv prostě žádné přijímače nedostal. Prostě nebyly. Nedokázali mu je nijak dodat a nijak zajistit. Tak se naštval a pak po netu psal. Tak jsem to všem udělal v EMU a ať mu Digi Tv vleze na hrb. Tak to jsem opravdu hulákal smíchy. Ale taková situace reálně byla a takto to vypadalo.
A to ste v dobe podpisu zmluvy nevedeli, že sa na to sťažujete? Keď podpisujem nejakú zmluvu, tak si prečítam aj podmienky za akých je služba poskytovaná. Podmienky vrátenia zariadenia majú vo VOP uvedené (a mali ich uvedené vždy).
To je ďalšía ukážka sťažností na Digi TV - ľudia sa sťažujú na niečo s čím pri podpise zmluvy súhlasili. Nerozumiem - nikto predsa nenúti nikho, aby zmluvu ku ktorej má výhrady podpísal. Keď sa mi nepáči, že musím zariadenie na vlastné náklady vrátiť, tak si zariadenie kúpim do vlastníctva za cenníkovú cenu a okrem karty nemusím vracať nič.
Tiež čítam sťažnosti na rôznych fórach. Áno, občas (viac ako občas) Digi skutočne chybuje, lenže omnoho viac prípadov, ktoré sa riešia na fórach sú sťažnosti neoprávnené, ktoré zbytočne zaťažujú zamestnancov a potom dochádza k podobným chybám - teda že aj oprávnené sťažnosti sú zamietané ako neoprávnené, alebo nie sú dodržiavané zákonné normy.
Našťastie nemám podobné skúsenosti, doteraz aj pri technických problémoch bol vzťah Digi ku mne ako k zákazníkovi korektný a reakcie okamžité (vrátane dodávky - od objednania do zapojenia 2 dni).
Já prostě jen uvádím konkrétní zkušnost. S digi byla spolupráce děsivá, instalace trvala půl roku, reklamace 2 měsíce, okradli mě o dva měsíční paušály. Naopak u PC instalace vzorná, reklamace služeb několikrát vyřešena max. do dvou dnů. Toť vše.
Myslím že ale tato debata patří k článku, protože takové problémy si člověk neuvědomí dokud nenastanou. A pak se ukážou výhody i nevýhody toho zda je zařízení vlastní nebo půjčené.
Posledná veta je už na stíhanie - volá sa to ohováranie.
Ja od Digi nevlastním žiaden prijímač, zariadenie mi poskytla Digi a je stále vo vlastníctve Digi a teda za jeho technický stav zodpovedá Digi (samozrejme okrem prípadov ak to zariadenie poškodím). Teda ak nemôžem využívať službu pre problém technického zariadenia Digi TV, mám nárok na vrátenie peňazí - a tie peniaze dostanem. Pretože podľa VOP platných v SR sa za dodávku služby považuje dodávka signálu do KONCOVÉHO ZARIADENIA UŽÍVATEĽA (to je môj televízor), nie na anténu, alebo prijímač vo vlastníctve Digi TV....
Nikto sa na fóre pri sťažnostiach na Digi nevyjadrí že si prijímač rozbil sám, pretože ho napr. nevhodne používal (napríklad ozdobná dečka cez prieduchy), alebo že poruchu hlásil neskoro, alebo vôbec, prípadne premeškal lehotu kedy je potrebné o vrátenie peňazí žiadať. Každý sa len sťažuje aké zlé služby Digi poskytuje....
Problém majú aj zákazníci, ktorí si prijímače KÚPILI do vlastníctva (roky 2006, 2007) - ale to tiež nikto verejne do fóra nenapíše. Pretože prečo by mala Digi riešiť problém pokazeného prijímača, ktorý nie je jej vlastníctvom? Oni signál správne dodajú, to že je zákazníkov prijímač pokazený ich nemusí zaujímať. Skylink v prípade pokazeného prijímača tiež nerieši jeho opravu....
O zmenách VOP viem. Neviem ako v ČR, ale v SR je bežné že firmy na zmeny VOP upozorňujú v bežnej korešpondencii - najlepšie malým písmom niekde na konci výpisu z banky, alebo faktúry. Nesúhlas so znením VOP je dôvod na ukončenie zmluvného vzťahu nie? A to že si zákazník nevšimne, že sa niečo zmenilo nie je chyba poskytovateľa služieb - on predsa na zmenu upozornil (to že mnohokrát nevhodne je iná vec).
Tým že ste zmluvu nevypovedali, keď došlo k zmene podmienok odovzdania zariadenia, tak ste súhlasili s tým, že zariadenie doručíte na vlastné náklady.
To je jak do dubu. Už jednou jsem napsal, že DIGI na změnu VOP podle mě NIJAK neupozorňuje, většina firem v ČR se domnívá že stačí pouze na webu zveřejit novou verzi VOP.
Opravdu vám připadá takový postup korektní?
Je to snad moje chyba že jsem si změny nevšimnul??!
To mám denně otevřít web všech firem se kterými mám smlouvu a zkoumat zda je změna ve VOP?
A navíc i pokud už firmy (třeba banky) upozorní na nové VOP, tak často nevyznačují změny! O jedné z mála firem co upozorňuje na změnu VOP a vypíše i změny je KB..
To ano. Ale většina společností mívá smlouvy na dobu určitou - mobilní operátoři, kabelovky, banky spíš ne. A v jejich podotýkám značně nemorálním zájmu většinou je, aby se člověk o změnách VOP NEdozvěděl! Lidem by to dalo právo delší závazek předčasně zrušit. Proto většinou dělají změny co nejvíc potají, je to bohužel smutná praxe v ČR.. Jak jsem psal, většinou pouze změní VOP na webu, čehož si nevšimne víceméně NIKDO - a o to jim jde že..
Si děláte srandu že jo? Jakou jsem měl asi projevit AKTIVITU? Samoinstalace v té době NEBYLY. Jediným řešením instalace byl technik, jediná aktivita k urychlení byl úplatek.
Po tom co se mi rozbil přijímač jsem provedl desítky telefonátů na infolinku, poslal několik doporučených dopisů na DIGI a osobně jsem poštou poslal (dle rady infolajny) přijáímač na adresu technika. Ten mi přišel za měsíc zpátky jako nevyzvednutý.
José musím bez výhrad souhlasit se zhodnocením pokud se týká plateb za UPC Direct.Opravdu tam platí co si kdo uhádá tak má.A vubec třeba není žádná z uhádané ceny v jejich ceníku nebo akci.Lze se bez problému dopracovat k ceně 650,- za vše kromě porna a balíku Filmbox.A to už je více než silná konkurence pro všechny naše providery včetně Skylinku-pro ně bych řekl obzvláště.I nedávno zdražený Multi už nyní těžko obstojí proti Direct Medium.
Tak ony ty problémy u DIGI TV jsou vyhlášené nebo-li tam se to ví, že to není zrovna všechno v pořádku. Ale ono lze narazit kdekoli, zaznamenal jsem na internetu i stížnosti na Sky Link i na CS Link a na kohokoli. Znám několik velice spokojených uživatelů UPC a znám taky uživatele, co s nimi měl strašné potíže, které se táhly přes rok. Snad nějaký vadný kabel přímo pro sídliště a šlo o kabelovou televizi a nežli to odstranili a začalo mu to chodit normálně něco strašného. Táhlo se to přes rok. Výmluvy a kecy a neodstranili nic. Nežli se rozhodli ten přívod snad celý vyměnit nebo co. Já osobně měl potíže pouze s O2 s internetem a šlo o přechod z ADSL na ADSL2, při použití vlastního modemu. Řešili to asi měsíc, nežli na to přišli. To bylo na zabití. Já měl modem dobře. Oni to měli někde zprasený, bůh ví kde. Trvalo měsíc, při 3 telefonátech denně, nežli to tam někdo od nich dokázal nastavit tak, že to začalo fungovat. Teď bude přechod z ADSL2 na VDSL. Už jsem zase zvědavý na tu taškařici, co zase předvedou. Jinak jak píšeš na jiném místě, samozřejmě tam hned přidali dvě placené služby o které jsem nežádal, ale náhodou jsem si jich všiml. Tak říkám, tohle já ale nechci, to nepotřebuji...No opravdu tahanice měsíc, nežli se to zase dostalo do 100% funkčnosti a takových funkcí jaké jsem chtěl aby to mělo. Na druhou stranu nikdy před tím ani nikdy potom už s nimi problém žádný nebyl.
Kdybyste mě znal tak víte že jsem přesný OPAK toho typického člověka co si nechá s..t na hlavu! Já už jsem do úzkých přivedl kupu firem.
Ale pokud jde o to DIGI - co víc jde udělat než využít (kromě soudu) všechny možnosti co jsem měl a v nejdřívějším termínu, tedy po roce zrušit smlouvu což jsem udělal?
Naopak já si NIKDY od nikoho na hlavu s..t nenechám! Boužel v této republice je tolik firem s takovým přístupem o kterém se tu bavíme zaprvé kvůli přístupu lidí ale zadruhé kvůli naprosté ignoranci ve státních kontrolních úřadech. Já už na ČOI/ČNB/CTÚ/apod udal kupy firem a můžu všem směle oznámit že NIKDY to k NIČEMU nevedlo!
Tedy přirozená obrana občana pokud se chce bránit je, že využije zákonné prostředky, ale ty jsou bohužel v 90% případů u nás prostě k ničemu.
Proto volím už úplně poslední možnost jak to těm firmám vrátit. Všem známým i neznámým předávám informace jak o dobrých firmách tak o těch šmejdech. A o jednom z těch šmejdů se tu už půl dne bavíme..
Vše kromě porna a Filmboxů mám za 500 + k tomu druhou kartu s pův. programem Rodina za 100, čili 600 za 2 karty (a to jsem už k té 2. kartě dostal jen parabolu a LNB, receiver jsem koupil v bazaru za 500, kdybych na to kejvl hned, dostal jsem i ten zdarma). Výpověď dokonce stačilo dát až po 2 letech, a to se mi ještě omlouvali, že mi začli účtovat plnou cenu.
Osobně neznám nikoho, kdo by za Direct platil plnou cenu, ostatně i kabelovka + internet jde dostat na slušnou cenu. Docela by mě zajímalo, kolik % abonentů platí ceníkovou cenu. Přijde mi to poněkud divné, ale co už.
Docela pochybuji,že v té ceně 500 je i HD balík.Neznám nikoho,kdo má od nich takovou nabídku za tuto cenu.To už by od nich asi nikdo neodcházel-spíš naopak.
Takže jste typický potížista. Ale aspoň to uznáte. :) Lidé stále žijí v domnění, že stačí jeden krátký telefonát a vše se "samo" vyřídí. Tak to bohužel nechodí. Osobně jsem se poučil z opakovaných reklamací modemu na CDMA od O2. Od té doby 1 zavolám a pokud se nic neděje, tak jedu jednat s živou osobou.
No já se na to ptal, že mě se HD problémy zatím netýkají, mám sice i UPC i Sky Link, ale jen SD. Takže tedy veškeré problémy jsou spojeny pouze s HD, jak jsem z odpovědi pochopil. Tak jistě takové stanice u Sky Linku jako třeba Sport 5 apod. To je opravdu už dost divoká kvalita. Nebo i Retro Music apod.
No o sekání obrazu u HD se tu cosi psalo třeba i v souvislosti s LNB. Myslím, že to bylo dokonce i tady. Že někdo tu nadával na Kathren nebo na co a myslel si, že mu to způsobuje přijímač a pak vyměnil LNB za lepší a už mu to ani necuklo. Takže je to určitě jejich problém ?
Takže bych se docela zeptal, co přesně je tím asi míněno ?
Já o ničem nevím. Mimo jedné jediné věci. Ale o té tedy vím a ta mi docela štve...
Jde o to, že Sky Link tam má u některých programů, třeba NG Wild titulky jak textové tak DVB.
No a UPC je tam má pouze DVB. Přičemž starší přijímače ty DVB nezvládnou. Takže pokud tam nejsou ty textové, tak je to v podstatě jako bez češtiny...
Naprosto zcela určitě je to jejich problém.Ostatní programy ze stejného TP žádný problém nemají včetně HU verze HBO HD,kde jsem popsaný problém nikdy neviděl.
U digi jednat s živou osobou? Jak se to dělá? Měl jsem se vydat do Brna?
Mimochodem ve Vodafonu mě před 2 měsíci okradli o 5 stovek. Telefonátů to stálo asi 20 a dokonce jsem na václaváku v obchodě "jednal s živou osobou". A k čemu mi to bylo? K ničemu! Měl jsem se tam snad přivázat řetězem, upálit, rozbít někomu hubu? V této republice prostě firmoy na lidi se*ou.
Když jsem poslal omylem peníze do Belgie bez ID (něco jako variabilní symbol) tak jsem bez problémů do několika dnů po emailu sjednal nápravu. Prostě jiný kraj - jiný mrav. Bohužel pro nás (Čechy).
Jinak dnes jsem si všimnul,že drtivá většina SD placené nabídky UPC Direct najela na rozlišení 544-576......Asi návrat do režimu vysílání ASTRA 19,2.To jsou na tom tak špatně po tom ubytku abonentu.....
Dobrý den, chtěl bych upozornit na neaktuálnost některých seznamů programů uvedených ve složce o satelitech. Například chybí Prima Love a Prima HD u CSlinku, Ethnik TV u Skylinku a T-Mobile Televize (a protože vysílá volně, tak i u CSlinku), také TV8 chybí u CSlinku.
Naopak v seznamu volně šířených českých a slovenských programů přebývá Z1, která bohužel už zanikla a Retro music televize, která vysílala volně jen jako promo. A o Tv Živa bych už radši ani nemluvil, také potřebuje vymazat ze seznamu.
U nových programů od Skylinku by se hodilo napsat, že jde o MPEG-4 AVC kompresi v SD a do poznámky třeba napsat, že je nutný HD settopbox.
Už delší dobu jsem čekal, kdy si toho někdo všimne, ale když se tak nestalo ani po posledním rozšíření nabídky, tak Vás na to upozorňuji.
A odkedy vysiela Ethnik TV u Skylinku/CSlinku? Pchať FTA programy, ktoré vysielajú u úplne iného poskytovateľa do oficiálneho rastra platformy je čudné. To tam už môžu kľudne uviesť aj FTA vysielané holandské regionálne programy.
Prípadne bulharské hudobné, alebo voľne vysielané 3D programy....
V rastri by malo byť jasne uvedené ktoré programy dabný distribútor oficiálne distribuuje a potom ďalšie programy, ktoré sú vysielané FTA. Tak ako to má na svojej stránke uvedené CSlink.
Tak tak. Napřed s tímto nešvarem, vytahováním se s cizím peřím začalo UPC Direct a v současnosti už to dělá i Sky Link. Být těmi stanicemi tak na ně podám žálobu, třeba by to nějaké peníze přineslo.
Tak to se Vám s tou aktivitou fakt povedlo. Bravo. Každý kdo řádně a včas platí tak musí dostat i odpovídající službu a to bez ohledu na to v jaké oblasti. V opačném případě taková firma nemá ve 21. století co pohledávat. Vy jste bohužel typický příklad českého člověka který si kvůli ceně a pár ušetřeným korunám nechá s..t na hlavu.