Výrobce je předvedl na veletrhu InfoComm 2016, což je pravidelné celosvětové setkání profesionálů z oblasti audio-vizuálního průmyslu pořádané v Las Vegas. Smart Signage mají nabídnout efektivnější zprostředkování obsahu a propracovanější správu zobrazovacích zařízení, ať už míří do firemního prostředí, pohostinství, veřejného prostoru, maloobchodu, nebo třeba i do domácností.
Jak vidíte v galerii, Samsung své reklamní displeje vyrábí jak v provedení vnitřním, tak ve venkovním. OS Tizen zatím míří do Série P, resp. do čtvrté generace Samsung Smart Signage Platform (SSSP 4.0), která má mít vylepšené grafické možnosti, sníženou dobu odezvy, interakce i načítání obsahu. Navíc dovoluje spravovat obsah přímo prostřednictvím obrazovky bez nutnosti napojovat počítač a díky podpoře HTML5 nabízí také možnost vytvářet a spouštět webové aplikace. Klíčovým prvkem SSSP 4.0 je pak Samsung MagicInfo Server 4.0 dovolující prostřednictvím centralizovaného serveru spravovat celou síť displejů z libovolného místa, a to bez potřeby dodatečných plug-inů, včetně JavaScriptu.
ČTĚTE TAKÉ: Iiyama uvedla trojici zobrazovačů typu „digital signage“. Zvládají provoz 24/7
Samsung přichází s další verzí zabezpečení TV s operačním systémem Tizen
Novinkami v samotných reklamních zobrazovačích jsou pak samostatně stojící displeje série PHF a PMF mířící do prostředí, které je omezené malým či nepravidelným prostorem. Jejich hloubka je 30 mm a disponují i úzkým sedmimilimetrovým rámečkem. Jejich výhodou je ale také matný čelní panel snižující odrazy přirozeného i umělého okolního světla.
Nové jsou i venkovní velkoformátové displeje série OHF, které jsou k dispozici od 117 cm (46") do 216 cm (85"), přičemž odolávají teplotám v rozmezí od –30 do 50 °C. Uvedeny byly také videostěny UHF-E, které se vyznačují extra úzkými rámečky (spojnice má jen 1,7 mm) a jsou optimalizované pro vnitřní použití.