V podobném duchu, jako měl prezentaci Panasonic, se nesla i přednáška Ondřeje Lukáče ze Samsungu. Ten připomněl, že firma přišla do nových televizorů s tzv. widgety, kam se nahrávají od providera informace. Jde o podobný princip známý např. z operačního systému Windows Vista. Když uživatel zadá příkaz, že chce sledovat archiv, vyšle příkaz směrem k serveru providera a ten zpět posílá data a aplikace se pak odehrává na obrazovce.
Jak chce Panasonic pokrýt náklady, když je bez reklamy? Všechny zúčastněné subjekty (ČT, iDNES, Centrum atd.) se mohou na business modelu podílet. V roce 2009 chce widgety spustit např. v Británii, Francii nebo Německu, resp. dojde k jejich lokalizaci (např. Yahoo Engine). Jako další aplikace jsou např. předpověď počasí nebo portál Flicker. V rámci České republiky je Panasonic na konci s jednáními o obsahu, který by mohl být pro tuzemského uživatele zajímavý. Na předvánočním trhu by se měl zákazník dočkat.