Hlavní navigace

RRTV: reklama na O2 Internet ADSL byla možná klamavá

20. 9. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém 15. zasedání minulý týden projednala analýzu reklamy společnosti Telefónika O2 na Internet ADSL. Na základě výsledků analýzy bylo rozhodnuto, že s Telefónikou jako se zadavatelem reklamy bude zahájeno správní řízení pro možné porušení zákona resp. kvůli podezření na klamavou reklamu. Důvodem je uváděná cena služby, ke které je ještě nutné připočítat standardní telefonní paušál.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém 15. zasedání minulý týden projednala analýzu reklamy společnosti Telefónika O2 na Internet ADSL. Na základě výsledků analýzy bylo rozhodnuto, že s Telefónikou jako se zadavatelem reklamy bude zahájeno správní řízení pro možné porušení zákona resp. kvůli podezření na klamavou reklamu. Důvodem je uváděná cena služby, ke které je ještě nutné připočítat standardní telefonní paušál.

Těší mě, že s tím někdo něco dělá, ale přijde mi to trochu dlouhá doba. Za těch 5 měsíců se vystřídaly sady reklam na různé balíčky atd, uvádí Pavel Chalupa, který reklamu kritizoval již téměř před půl rokem. (chalupa.blog­.root.cz)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).