Skoro se chce napsat: "To muselo dát práce... a při tom taková blbost, že?";) Hlavní sdělení je velice zajímavé, metodika v podstatě dobře zvolená, ale autorovo nadšení ho dovedlo do dvou spojených pastí. Za prvé není zobrazení rozšíření pro danou frázi binární rozhodnutí, ale záleží na profilu uživatele a za druhé je poněkud vtipné uvádět výsledky na setiny procenta, které vezmeme li v potaz velikost statistického vzorku, reprezentují desetiny zobrazení.
Díky za data, přidám do přehledu https://blog.marekhnatek.cz/jak-se-odlisit-serp/.
Budou podobná data pro Seznam? Vzhledem k absenci KG a snippetů by to mohla být inspirace pro tvorbu obsahových stránek s osnovou / kotvami.
Skoro se chce napsat: "To muselo dát práce... a při tom taková blbost, že?";) Hlavní sdělení je velice zajímavé, metodika vpodstatě dobře zvolená, ale autorovo nadšení ho dovedlo do dvou spojených pastí. Za prvé není zobrazení rozšíření pro danou frázi binární rozhodnutí, ale záleží na profilu uživatele a za druhé je poněkud vtipné uvádět výsledky na setiny procenta, které vezmeme li v potaz velikost statistického vzorku, reprezentují desetiny zobrazení.