Názory k článku Rozhlas možná zruší stanici Leonardo. Byla by to chyba, říká její zakladatel

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2010 20:31

    Uživatel zvolil pěknou přezdívku
    Přesně tak...

    Jediný tisk který odebírám je 21.století. Jsou tam sice občas kraviny ale přeci jenom se snaží popularizovat vědu a přinášet ji obyčejným čtenářům. Tak jako Leonardo posluchačům. Představa, že mi pošta najednou místo 21.století doručí Blesk nebo AHA!, to by mě asi trefil šlak. A to se má stát v Českém rozhlase.

    Leonardo, to je přesně to co zapadá do profilu veřejnoprávního, nekomerčního rozhlasu. Jen opravdu nemocný člověk to nechápe. Nedovedu si představit, že by zrovna moje oblíbené a naprosto vynikající Toulky českou minulostí oslovily posluchače stanice snažící se o poslechovost Frekvence 1. Seknout to někam mezi reklamu a Michala Davida? Blééééééééééééé.

    Vraťe Medka lékařům!
  • 30. 1. 2010 20:05

    bez přezdívky
    Palec nahoru. Napřed rušil KV, nyní chce zrušit třetí nejlepší stanici Českého rozhlasu.
    ( Po VLTAVĚ a WAVE. )
    Opravdu si nejsem jist, zda lékaři odvedli dobře svoji práci. Nic méně, proveditelné by to bylo. Za předpokladu, že by program LOENARDA, 100%, tak jak je, přešel na stanici PRAHA. Ano to by mělo smysl. Pak by tedy LEONARDO bylo na okruhu PRAHA ( a na názvu opravdu nevisí ) a to by šlo, ano. Leonardo zrušit, jeho zcela kompletní vysílání dát na okruh PRAHA ať tam konečně něco kloudného je. A těch několik rozumných věcí, co je na Praze přesunout na regiony, kde stejně není nic. Ano to by mělo smysl. Ovšem zrušení bez náhrady by nesvědčilo o zdravém rozumu.

    Ani BOBEK nemá pravdu. Leonardo zcela žádné změny NEPOTŘEBUJE ! To potřebuje jedinou změnu ! DOSTAT SE OKAMŽITĚ NA FM. Jeho vysoce kvalitní a nákladné a skvělé pořady jsou víceméně vysílány do zdi !

    To co potřebuje změnu jsou především PRAHA, RADIOŽURNÁL a REGIONY !!!

    Chápu, že je štve vysílání LEONARDA do zdi. Tomu rozumím. To je v pořádku. Je to nesmyslné vyhazování peněz. Ale cesta nyní LEONARDO zrušit a zásobovat tím ostatní neucelené zastaralé stanice ČRo !!!

    Cesta je opačná. Vykopat zastaralou nefunkční stanici ČRo a umístit místo ní mladé, promyšlené, ucelené a kvalitní LEONARDO. Proto se vyrobilo ne ? Že PRAHA a spol jsou zastaralé !!! Jenže nikdo neměl odvahu omladit Prahu.

    A nyní se má odstřelit to nové, mladé, perspektivní a doprošovat se toho zastaralého, nudného o to, zda to bude moci umístit milostivě, někam, do toho guláše nějaký svůj pořad ? To je cesta do pekel !

    Opačně, prostě. Zrušit PRAHU a hodit na okruh PRAHA program LEONARDA, klidně pod názvem PRAHA, název roli nehraje.

    Tak, ovšem na Praze je také ledacos kvalitního, tedy něco se tam zachovalo, něco tam ještě přežívá jsou to velmi kvalitní věci.

    To se dá rozmístit bez problémů na Regiony, ty stejně nevysílají dohromady nic a plácají se půl vysílací doby s regionální nocí z Brna a další minimálně čtvrt vysílací doby někde i půl s reprízami a kravinami o ničem. Tam můžou přejít ty věci z Prahy, které jsou kvalitní. Tak nějak plus mínus nějaká to hodina, to možná tak nějak akorát vyjde.

    Uvědomuje si ten vůl, že LEONARDO má 10 tisíc posluchačů přesto, že je jen na netu a v DVB ? Když by bylo na okruhu PRAHA, během několika měsíců zlomí její poslechovost jako nic a levou zadní.
  • 30. 1. 2010 20:58

    bez přezdívky
    Ale tak on ti to nesekne mezi reklamu a mezi Michala Davida, nejsi na komerčce, ale chce to seknout mezi dechovku a rodinného lékaře... Ale výsledek bude úplně stejný...
  • 31. 1. 2010 14:12

    Robert Szelepcsenyi
    Ty by si to teda "upratal". :(

    Na posluch CRo 6 cez DVB-S nemusis prepinat lavy/pravy. je tam jeden feed, sice oznaceny ako "Radio Cesko", ale v reali na nom bezi aj CRo 6, kedze vysielanie tychto dvoch "polovicnych" okruhov sa casovo neprekryva. Zvysok vyplna Radiozurnal. To je ten isty feed, ktory ide aj cez DVB-T. To, co pocuvas, je zjavne spolocny feed s CRo 7, ktory sluzi na napajanie SV a KV vysielacov. Okruh hovoreneho slova teda svojim sposobom je k dispozicii, aj ked len v takejto podobe cez DVB-S a DVB-T.

    CRo 1 Radiozurnal je velmi silna znacka s dlhorocnou tradiciou. Neviem si predstavit, ze by bol zruseny. Mozno diskutovat o jeho urcitom "odlahceni", ale nahradenie Radio Wave (hlavne pre to, ze to tje Tvoj najbolubenejsi okruh) vidim ako malo pravdepodobne.

    Vyznam D-Dur absolutne nechapes. Nie je to len ako nejaky doplnok CRo 3 Vltava na vysielanie vaznej hudby, ktora sa nezmesti na Vltavu kvoli relaciam venovanym alternative ala Radio Wave. Pozri sa napr. na nemecky verejnopravny rozhlas. Vltava zodpoveda nemeckym radiam oznacovanym ako "Kultur", pricom D-Dur zodpoveda skor radiam typu "Klasik". Ulohou kultur radia je venovat sa kulture vseobecne, pricom klasicka hudba je len jednou z mnohych oblasti kultury. Na druhej srane hlavnym zmyslom klasik radia je hrat prevazne alebo vylucne klasicku hudbu. Zober si, ze ked chces pocuvat niektory z "lahsich" a "popularnejsich" stylov, napr. dance, rock, country, oldies a pod., prakticky kedykolvek si mozes naladit niektore komercne radio a mozes pocuvat prakticky 24 hodin. Preco by takuto moznost nemal mat aj milovnik klasickej hudby? Presne na toto sluzi D-Dur. Dokonca al Slovensky rozhlas spustil podobny okruh Radio Klasika. Ano, v CR mate dokonca jedno sukromne radio venujuce sa klasickej hudbe, a taketo radio maju aj Nemci, ale predsa len ich dostupnost a aj zameranie su dost odlisne, napr. to nemecke vyslovene sluzi na promovanie urcitych titulov. D-Dur je cisto klasika viacmenej bez bocnych umyslov, ktora spristupnuje verejnosti bohaty archiv Ceskeho rozhlasu.

    Vysielanie Ceskeho rozhlasu sa da celkom dobre "upratat" aj bez vaznych zasahov do programovej struktury a dalsich investicii, ako sme uz neraz diskutovali na konkurencnom portali:

    DV:
    Okruh hovoreneho slova - CRo 6 + Radio Cesko + priestor na dalsie relacie

    SV:
    CRo 2 Praha

    VKV:
    CRo Leonardo namiesto CRo Praha
    Spustenie CRo 4 Wave na 5 vysielacoch v najvacsich mestach, ako planoval predosly riaditel

    Jediny okruh mimo analogoveho vysielania zostane D-Dur.
  • 30. 1. 2010 19:44

    Pavel Pokorny
    Věřím, že stanice má velice malou poslechovost, protože poslouchat rádio přez zapnutou TV mi nepřijde logické ani ekonomické. Kolik takových posluchačů existuje??? Já mám k STB připojené aktivní repráčky a takto mi to hraje Leonardo a ČRo6(bez TV) celý den. Ale kolik lidí si to je schopno takto zapojit(musel jsem si přidělat 3,5 cinch zásuvku). Na FM není místo, to se šetří pro HEY, Čas, Dálnice.....
  • 31. 1. 2010 21:20

    bez přezdívky
    Leonardo je veřejnoprávní a kvalitní program a neměl by být jen na netu, v DVB-T, kabelu, satelitu. Měli by především zrušit propagandistický ČRo 6...
  • 1. 2. 2010 21:23

    leo muffin
    MYSLITE PROSIM KONSTRUKTIVNE
    A SKUSTE NAPISAT E-MAIL RIADITELOVI
    CZ ROZHLASU: richard.medek@rozhlas.cz
    A PODPORTE RADIO LEONARDO.
  • 30. 1. 2010 21:39

    Jan Novák
    Ano, to je můj názor, beru to jako směsnou věc, o které vůbec nemá smysl debatovat. ČR má rádio, která jsou naprosto mimo vlnu, prakticky nikdo je neposlouchá, přitom kdyby se sloučilo plno regionálních zastaralých stanic, které poslouchají jen důchodci z nudy, ušetřilo by se plno peněz. Přitom rádio Leonardo nemá naprosto žádnou konkurenci, je to jediné vzdělávací rádio v Čr. Bylo by to asi tak rozumné, jako zrušit ČRo6, Leonardo a ČRo6 jsou v mých očích naprosto nepostradatelní stanice! Hlvaně že máš Regínu, Brno, Prahu, Pardubuce, České Budějovice, Hradec Králové, Olomouc, Ostrav... nemůžu to ani dopsat! Musel bych se nasrat!
  • 31. 1. 2010 12:35

    bez přezdívky
    Jistě to je další věc. ČRo6. Nedávno jsem ji poslouchal párkrát z DVB-T. Proč z DVB-T, protože v DVB-S mne obtěžuje přecvakávat pravý/levý. V DVB-S je z regionálních stanic pouze ČRo 5 Region Střední Čechy. Žádný další ČRo 5, tam není. Proč ? Asi aby jsme nevěděli, jak vypadají... DAB+ chce dělat Medek jen formou nějakých testů
    v nějakých městech a vysílání v DRM už zastavil. Ale vraťme se k ČRo 6. On tu plácá, že jeho snem je STANICE MLUVENÉHO SLOVA. Tak proč už ta stanice dávno nejede svůj 24 hodinový program ? Za prvé v DVB-S samostatně, tedy bez ČRo 7. Za druhé na SV ?. A samozřejmě 24 hod. denně ! Nikoli nějaké se dělení s Českem a Radiožurnálem !!! Dávno může jet ČRo 6 jako plně hodnotná stanice mluveného slova, údajně jeho sen, volně v DVB-T, volně v DVB-S, bez potřeby cvakat levý/pravý a na SV. On naposledy plácal, že mluvenou stanici chce vyrábět z ČRo6, Radiožurnálu, Česka a snad i Leonarda. Na takový guláš se mu mohu... Česko i Radiožurnál jsou úplně někde jinde nežli ČRo 6 ! Pokud chce stanici mluveného slova jako zpravodajskou, musí mít nevyhnutelně dvě stanice mluveného slova. Tedy Česko zrušit, jeho mluvené slovo sloučit s mluveným slovem z Radiožurnálu a to celé dát na tu druhou frekvenci SV + DV. A má dvě stanice mluveného slova. Jednu zpravodajskou RŽ+Česko a jednu publicistickou ČRo 6. A tím jak to zpravodajství vypadne z RŽ, vzniká mu na FM též požadovaná lifestylová stanice. A má uklizenou druhou třetinu. Zbývá úklid poslední části, ten je nejdramatičtější a nejožehavější, přesto proveditelný. Je otázkou zda je nutná ona lifestylová stanice ? Zda se zbytečně drát do konkurence s Impulsem a F1 a zda se na to raději nevykašlat a nevěnovat se raději tomu, co oni nedělají a ani nemohou dělat. A prostě na ten lifestyl, co by zbyl na FM,se nevykašlat ? Pak by šlo místo Radiožurnálu prostě pustit WAVE. Tím by i stanice pro mladé byla tam, kde má být a korespondovalo by to např. s BBC 1. Tedy že stanice 1 je opravdu vlajková loď s moderními hudebními pořady pro mladé a nikoli zprávy a hověziny. Po té může ještě na Wave , tedy už na FM na okruhu RŽ, přesunout další alternativní věci z Vltavy. Vejdou se tam,Wave má také dost repríz. V podstatě z Vltavy na Wave přecházely, ale pak ho vyhnali z FM a tak se přesun zastavil. A pak může to co je v D-Dur vrátit na Vltavu,na uvolněné místo toho, co by z ní šlo na Wave.
    A vypnout D-Dur. A má to uklizeno celé.

    kanál 1 - bývalý RŽ, nyní Wave + alternativní věci z Vltavy,
    moderní hudební kanál pro mladé
    kanál 2 - bývalá Praha, nyní Leonardo
    moderní vzdělávácí rodinný kanál
    kanál 3 - Vltava, oprostěna od alternativy, co by přešla na Wave,
    doplněna o vážnou hudbu z D-Dur
    kanál 4 - regionální studia, plus doplněné o to, co by přešlo ze stanice Praha
    kanál 5 - zpravodajská stanice mluveného slova na SV+DV, z mluveného slova RŽ a Česka
    kanál 6 - publicistická stanice ČRo 6
    kanál 7 - vysílání do zahraničí KV

    + vše v DVB-S /tedy doplnit o regiony/
    v DVB-C dle možností a dohod
    v DVB-T co se vejde

    No anebo musí spustit nové technologie tedy DRM, DAB+
    Ale i tak se úklidu na FM nevyhne. Do roku 2025 je ještě dost daleko.
  • 31. 1. 2010 14:56

    bez přezdívky
    Aha vidíš, to mne nepadlo, že to vlastně jde i po tomto ,,Česku".

    Jistě je pravda, že RŽ je už velmi zavedená značka, proto jsem také říkal, když zahájila B.T. přestavbu, že jí to neprojde, protože je to zavedené. Musela by se vyhlásit tak minimálně půl roku dopředu celá rekonstrukce ČRo. A pořádně na to připravit veřejnost, včetně i přejmenování těch stanic na úplně jiné názvy, jinak, to celé vybouchne jak B.T.

    Hlavně, co je problém, by to narazilo zřejmě na silný politický odpor, až naprosté znemožnění věci. Jde o to, že ti parchanti se rádi poslouchají i z rádia a FM se jim k tomu zdá nejvhodnější i když je to blbost s kterou se Angličani i Němci dávno vypořádali.

    Tedy jejich zpravodajské okruhy nejsou na FM. To jest zpravodajský okruh prostě není rádio 1. Radio 1 je prostě stanice pro mladé. Vezmi si slávu a popularitu BBC 1 a jejich DJ jsou známi po celém světě. Je tam snad zpravodajství nebo, co ? Zkus to v Anglii, budou myslet, že jsi se zbláznil a my máme ČRo stavěné v podstatě podle nich.

    No, ale pozor právě proto, že Vltava už není ,,Klasik" ale je ,,Kultur" tak muselo vzniknout D-Dur. Jenže nevím jestli to víš, ale v každém případě to vím já. Vltava byla,,Klasik". A nejde o nic jiného, nežli ji do stavu ,,Klasik" zase dostat zpět !


    Původně za bolševika byla ,,kultur" potom po revoluci, krátce několik let, byla ,,klasik" a nyní je zase ,,kultur".

    A protože tím pádem chybělo ,,klasik" tak se muselo udělat D-Dur.

    Šlo by to i jinak, když se tedy šetří a nemají možnosti udělat celoplošně DAB+ viz. Nova atd.

    Co je alternativa, směr alternativa...takže Wave
    Co je kultur směr, rodinné rádio, tedy Leonardo, Praha.
    Respektive hlavně směr, regiony.

    A Vltava znovu ,,klasik" jak to bylo a má být, ostatně název je podle Smetany, že.
    A v tom okamžiku vypínáš D-Dur, protože máš ,,klasik" na nejlepším, jak pokrytím, tak kvalitou, okruhu FM.
    Takto to bylo a je myšleno !
  • 31. 1. 2010 15:24

    bez přezdívky
    Jinak samozřejmě jsou ještě jiné možnosti. Aby tedy RADIO 1, tj. v této chvíli MUTANT tedy RŽ nebyl tak zcela ostrý, když by byl nahrazen Wavem.

    Může ponechat lifestyl. I když se mi to zdá dost zbytečné nošení dříví do lesa, ale je to možné. Případně může být tento lifestyl dejme tomu do 17 hod. a pak tam může přijít program Wave. I to by šlo. Dejme tomu návrat do stylu B3, OE3 před 40 lety v podstatě. Tedy autorské perfektní hudební pořady z Wave. Tedy to, co se tam dělo... I tak by to šlo.
    A pak jako takové, už Wave nepotřebuješ, když by to bylo v podvečer, večer a v noci na prvním okruhu.

    Nebo je ta možnost, co jsi popsal, tedy bylo vyčleněno 5 vysílačů pro tzv. universitní města a tam by mohlo být. Ano.

    A další možnost máš, využít regiony, tedy po nich Wave od 18 hod. V tom případě ti ale zbude Praha a nemáš ji kam dát, když by místo ní bylo Leonardo.

    Jedině, jak říkáš na to SV.
    Ostatně na konkurečním webu padl právě třeba nápad udělat mluvené slovo z Prahy,
    jenže tam je problém, že na ní máš i pěkný Jazz. Na Vltavu s ním nemůžeš, když by byla už ,,klasik"

    Takže ti zbývají Regiony nebo Wave nebo Radiožurnál. Pokud by bylo Wave na regionálech od 18 už se to tam nevejde. Pokud Wave jen na 5 vysílačích je to tak hrubé omezení, že to nebude mít patřičné pokrytí a pokud by bylo Wave večer na RŽ, už se to tam taky nevejde.

    Takže by to šlo maximálně natlačit na Radiožurnál, pokud by tam nebylo odpoledne Wave a byl by to lifestyl.

    Oni by asi měli udělat tohle. Sepsat všechny pořady, co má ĆRo komplet.
    Mimo zahraničního vysílání.
    Pak si udělat 4 hromádky na FM a dvě hromádky na SV.

    A prostě to roztřídit, co kam patří.
  • 31. 1. 2010 20:25

    kedu ali
    Je to smutné čtení. Jak samotný článek, tak reakce vykazují znaky primární neinformovanosti a neřeším, zda záměrné nebo nezáměrné. Pravda je poměrně prostá. Bobek byl vyštván redaktory z místa na Praze a vzhledem k jeho blízkým vazbám na řadu sociálních demokratů, komunistů a hlavně Štěpána Kotrbu, bylo mu promtně vyhověno aby "založil" a následně z pověření i vedl stanici Leonardo s tím, že byl zároveň jmenovaný ředitelem Onlinu. V důsledku jeho snah, jsou obě tyto "stanice" v katastrofálním stavu.
    Leonardo nikdo nezná a bylo využívané hlavně jako zástěrka na personální krytí a profinancování grantů Bobkova projektu Odhalení, který svou finanční předimenzovaností zasadil smrtelnou ránu i Onlinu, který díky tomu nebyl schopen vytvořit odpovídající moderní web českého rozhlasu. Pokud by Bobek bral svou práci v rozhlasu vážně a hlavně seriózně, tak by nevznikl mnohaletý projekt Odhalení, ale jen ona úvodní tříměsíční Tak trochu jiná reality show - Odhalení, což by jistě na marketingové povzbuzení digitálního vysílání a internetu rozhlasu bohatě stačilo. Bohužel se to nestalo a prošustrovalo se pět let a mnoho desítek milionů korun (technologický park nutný k realizaci audiovizuálního díla,zaměstnanci,externí spolupracovníci, chod a využívání rozhlasové administrativy, technické a logistické zázemí rozhlasu, cestovní výdaje). Nyní je Bobek v Zoo Praha a společně se Zdeňkem Vodsloněm hodlá řádit pro změnu tam. Doufám, že magistrátu nebude trvat dlouhých pět let na odhalení Bobka, Vodsloně a jim nakloněných sociálních demokratů v čele s poradenskou agenturou Slavia consulting, která umně zprostředkovala dohodu s pravicí, vedoucí k prosazení Bobka do funkce ředitele zoo a odstavení Zámečníka... Nyní vede Online A. Pícha, který se velmi snaží zachránit z Onlinu co se dá, ale obecná nevraživost ostatních ředitelů namířená zprvu na Bobka směřuje nyní i na Píchu, protože Online nikdy pro rozhlas pořádně nepracoval a nikdo nevěří, že pracovat začne. V tom je Bobkova stopa nesmazatelná. Leonardo nikdy nemohlo otevřít prostor pro velké pořady, protože prioritní byli stále jen Odhalení. Pouze díky velké vytrvalosti některých redaktorů a díky diplomacii L. Veverky došlo ke vzniku několika i oceněných pořadů. Nicméně ztráta pěti let se nedá rázem odmazat a tvářit se, že je vše na zelené louce... Leonardo je vzhledem k situaci rozhlasu finančně a personálně předimenzovaná stanice pro účely digitálního vysílání a poddimenzovaná pro analog. Je ale okamžitě naprosto funkční, jako redakce specializující se na vědu a techniku a své výstupy může poskytovat všem stanicím rozhlasu, které nemají potřebný redakční aparát. I zde zeje po Bobkově práci hluboká sekera. I zde se dá pouze konstatovat, že věda a technika nejsou jen domestikované gorily pod dozorem internetových kamer a výlety vyvolených do záchranné stanice v Kamerunu apod.
    Každý všímavý člověk, který si projede stránky www.rozhlas.cz bude muset souhlasit. Právě tyto stránky měly být důkazem toho, jak je Bobek schopný jako manager a kreativec. Každému vřele doporučuji, aby si názor udělal sám.
  • 2. 2. 2010 21:19

    bez přezdívky
    V každém případě, jako pravidelný čtenář serveru Digi Zone si velmi vysoce cením toho, že do diskuze přispěl někdo, kdo je evidentně u zdroje, tedy je pracovníkem ČRo. Je třeba aby to zde oživili podobní lidé.

    Nic méně první odstavec, nějakých bojů uvnitř ČRo nikterak nepopírá a ani nemůže tu skutečnost, že Praha je zastaralá a že poptávka veřejnosti po projektu typu Leonardo byla a je. Ještě bych dodal, že jako posluchače sedícího u rádiového přijímače nebo v případě Leonarda a Wave u DVB. Mne opravdu nezajímá jak si politické strany přerozdělují naše média. Tedy zda se opravdu dohodly, že ČRo bude ovládat ODS a ČT, že bude ovládat ČSSD. Je mi to srdečně fuk. Já chci jen kvalitní program. Nebo to prostě vypnu a najdu si ho jinde.

    Pravda jsou dvě věci. Web ČRo vypadá dost pod psa a předpokládal bych ho lepší. Nejvíce mě vytáčí vyhledávání na něm. Dá například práci zjistit si třeba jazzové pořady v daný den na všech stanicích ČRo v daném čase. Dosti zarputile to hází pod jednotlivé stanice. Takže s tím to souhlasím web ČRo by měl být minimálně na trojnásobné úrovni.

    Za druhé. Je pravda, že nechápu, jak někdo, kdo se zabýval rozhlasem tedy medií se může zabývat ZOO tedy zvířaty. Sám sice dělám za život ve třetí firmě, vždy jsem ji změnil tak asi po deseti letech práce. Ale stále dělám totéž, tedy v jednom určitém oboru. Takže bych pochopil, když by se zmínění objevili v nějaké soukromé rádiové stanici nebo i v nějaké televizní stanici, což je medium řekněme příbuzné. Ovšem ZOO, to mi přijde opravdu velice zvláštní.

    Takže s těmito dvěma body opravdu souhlasím.

    Nic méně nyní zpět do situace a k příspěvku do diskuse. Jako posluchače mne ale opravdu nezajímá zda je někdo předimenzovaný nebo poddimenzovaný. Lidi se dají přesunout. Čili určitě je možné doplnit Leonardo tak aby v analogu vysílat mohlo. To samé jako jde v podstatě mimo mne to, zda se nějaký projekt zdržel pět let nebo nezdržel. Jako posluchač o tom nic nevím a v podstatě se mě to nijak netýká. Je to samozřejmě smutné pokud něco stálo více nežli mělo, což už se mne jako poplatníka platícího ze zákona poplatky, za ČRo, týká. A to hodně. / Což mimo jiné znamená, že nefunguje vůbec kontrola veřejnosti, tedy občanů toho, co musí ze zákona povinně, platit. Takže jsou vlastně okrádáni. Se souhlasem státu./
    Ale nic jsem o tom do teď, nevěděl. Takže to jde mimo mne. Mimo tu kontrolu, která by tedy měla být. Aby se podobný případ neopakoval. Mimo jiné bych to považoval za naprosté selhání rady ČRo a důvod k jejímu okamžitému odvolání a nahrazení lidmi, kteří si to pohlídají lépe aby se podobná věc neopakovala.

    Toť vše.
  • 31. 1. 2010 21:44

    franta
    Téměř se vším souhlasím s José Brtníkem. Rušit Leonardo je absolutní pitomost. Stále se divím, jak se u nás neustále dokáže dostávat do vedení různých podobných institucí tolik nekompetentních lidí bez jakékoliv invence. Lidí, jejichž myšlení a rozhled jakoby ustrnul někde ve středověku.
  • 30. 1. 2010 19:29

    Uživatel zvolil pěknou přezdívku
    "generální ředitel ČRo Richard Medek, který se po tříměsíční pracovní neschopnosti znovu ujal výkonu funkce"

    Jste si jisti, že už je opravdu zdráv???
  • 30. 1. 2010 20:49

    bez přezdívky
    Vycházím prostě z dvou věcí.

    1 bod: Vzpomeňte si jak ještě před několika lety po 18 hodině, šla ze všech stanicích ČRo5 stanice ČRo 2 PRAHA. Prostě šla. Byl to prachsprostý doubler, který budil nevoli všech. Šlo 2x totéž. Nedávno se to odstranilo. Tedy vymyslela se Regionální noc z Brna, což byl výborný počin ve své době. A vyřešilo to noc. A do té 22 nebo kdy nastupuje. Ono je to u různých regionálek různé, to dokázali protáhnout. Jenže víceméně ničím. Tedy jde o reprízy, jde o hovadiny. Takže není žádný problém, to zase vrátit zpět. Tedy od 18,00 mít zase vše kvalitní, co zůstalo z Prahy na ČRo 5.

    2 bod: PRAHA. Spolu s Radiožurnálem nejkritizovanější stanice ČRo. Prostě zaspala dobu, je stará. Je to moloch, který se přežil. Disponuje sice fantastickými odbornými pořady, ale v tom guláši, lety naplácanými vrstvami, v tom marastu zanikají. Je to neucelené a nekoncepční. Nikdo neví vlastně dneska, co je Praha, zač. Má to být rodinné radio. Jenže zaspané tak asi 50 let za tím, co chce dnes vědět moderní rodina.
    RODINNÝM RADIEM je pro mne naopak LEONARDO.

    souhrn: Nikdy nebyla odvaha PRAHU omladit. Nikdo se toho nikdy neodvážil. Ale je to nutné, pokud opravdu nemá zdechnout jako dinosaurus někde v zapomnění. Takže zásobovat ji sem a tam nějakým moderním pořadem z Leonarda. To je velmi pomalá cesta. Ten moloch se bude bránit. Ty pořady tam neproniknou. Najdou se objektivní překážky. Na víc se v tom molochu rozpustí a nevyzní, tak jako vyznívají teď, když má něco koncepci. A LEONARDO koncepci a IMAGE má.

    řešení: prostě, to, co jsem řekl. LEONARDO přepnout na okruh PRAHA. A Prahu vyvětrat, kraviny vyházet, to, co za to stojí přesunout viz. bod 1

    A je částečně uklizeno. Tak asi z 1/3.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).