Hlavní navigace

Roční obrat Alza.cz se pohybuje za hranicí 2 miliard korun

2. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Internetový obchod Alza.cz na své historicky první tiskové konferenci odhalil, že je dlouhodobě bezkonkurenčně největším internetovým obchodem v Česku a poprvé v historii také zveřejnil výše svých obratů za posledních několik let. V roce 2005 přesáhl obrat společnosti 1 miliardu Kč, čímž obchod jako první internetový nákupní dům poprvé překonal uvedenou hranici. Obrat za loňský rok činil více než 2,2 miliardy korun (2 273 milionů) a letos by se již mohl pohybovat dokonce někde kolem 3 miliard.…

Internetový obchod Alza.cz na své historicky první tiskové konferenci odhalil, že je dlouhodobě bezkonkurenčně největším internetovým obchodem v Česku a poprvé v historii také zveřejnil výše svých obratů za posledních několik let. V roce 2005 přesáhl obrat společnosti 1 miliardu Kč, čímž obchod jako první internetový nákupní dům poprvé překonal uvedenou hranici. Obrat za loňský rok činil více než 2,2 miliardy korun (2 273 milionů) a letos by se již mohl pohybovat dokonce někde kolem 3 miliard. Průměrný meziroční nárůst se pohybuje mezi 30–40%. Jedničkou na trhu se Alza.cz stala zejména díky dobrým cenám, bezkonkurenční skladové dostupnosti zboží, široké, ale pečlivě vybírané nabídce produktů a nadstandardním službám, je přesvědčený ředitel prodeje Lukáš Pospíšil. Dnes má Alza.cz v nabídce kolem 16 000 produktů a v roce 2007 vykázal přes 512 000 vyřízených objednávek. Návštěvnost stránek obchodu činí kolem 2,2 milionu návštěv měsíčně. (Tisková zpráva)

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).