Tak to by si měli posvítit na zákaznický servis Uloženky. Potřebovalo by to tam trochu provětrat. Ale předpokládám, že jediný reálný dopad to bude mít v tom, že zase za pár měsíců přijde kilometr dlouhý email s výčtem "novinek" a "úspěch" a jen tak mimochodem tam bude na jednom řádku zmíněno, že to není zadarmo a musí se opět zdražit. Přitom často už výdej na výdejním místě je pro eshop dražší než když pošle zásilku přes drahou Českou poštu u malých zásilek.
Oni samozřejmě mají i svoje. Ale tím jak je to vzájemně provázané, tak to dává možnost rychleji expandovat než budováním pouze "svých" míst. DPD má kromě svých dep výdejní místa např. v Moutfieldech, které pak zase využívá i Uloženka (a DPD zase Uloženku), PPL má nějaké svoje nasmlouvané obchodníky taky. Nejde ani tak o to, že kurýři nemají jiná výdejní místa, ale taky to musí nabízet eshop. I když myslím že PPL nabízí možnost si tu zásilku tam přesměrovat před doručením.