Finanční skupina Rockaway má nového partnera. Kromě blíže nespecifikovaného podílu by měla navázat úzkou spolupráci se sítí odběrných míst Uloženka.cz. Všechny oznámené novinky už by měly proběhnout ve spolupráci s týmem od Jakuba Havrlanta.
“Naše služby využívá 8 tisíc obchodníků, počet vydaných zásilek i zákazníků skokově roste, proto jsme hledali cesty, jak tento trend nejen udržet, ale hlavně posílit,” tvrdí šéf Uloženky Petr Lundák, s tím, že by rádi během pár let chtěli svést souboj se Zásilkovnou a dalšími službami o pozici jedničky na trhu.
Pro Rockaway je to po Koloniálu další logistická výzva. Během letošního roku plánuje Uloženka odbavit 1,8 milionů balíčků v rámci své sítě 332 výdejních míst. Při rozšiřování by měly pomoci především plánované franšízy. “Během podzimu se tak síť výdejních míst rozšíří kromě našich vlastních poboček i o desítky poboček smluvních partnerů a podaří se nám nabídnout celorepublikové pokrytí,” říká Petr Lundák. Zároveň chce Lundák s Rockaway v zádech otevřít další tři depa a zaokrouhlit jejich počet na dvě desítky.
Příští rok by Uloženka chtěla vyzkoušet nové trhy a nabídku. Lundák slibuje finanční i listovní služby. V horizontu dalších dvou let by svou firmu rád viděl uhnízděnou i v okolních zemích, převážně tedy na východ.
Tam se ale konkurence zabydluje už teď. Zásilkovna po Slovensku otevřela svou první pobočku i v Budapešti. „Chceme pomoci e-shopům s expanzí do zahraničí a bořit postupně bariéry, se kterými se při vstupu na nový zahraniční trh potýkají,“ vysvětluje zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková v tiskové zprávě s tím, že letos chce firma v Maďarsku otevřít desítky poboček i mimo hlavní město. Navíc Zásilkovna experimentuje i s novým formátem poboček, které slouží i jako kamenné obchody vybraných e-shopů.