Hlavní navigace

Rockaway si pořídilo podíl v Uložence. Chce jí pomáhat s expanzí

26. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Desítky nových poboček a franšízy po Česku. Uloženka chce letos otevřít ještě další tři depa a příští rok vyrazit do ciziny.

Finanční skupina Rockaway má nového partnera. Kromě blíže nespecifikovaného podílu by měla navázat úzkou spolupráci se sítí odběrných míst Uloženka.cz. Všechny oznámené novinky už by měly proběhnout ve spolupráci s týmem od Jakuba Havrlanta

“Naše služby využívá 8 tisíc obchodníků, počet vydaných zásilek i zákazníků skokově roste, proto jsme hledali cesty, jak tento trend nejen udržet, ale hlavně posílit,” tvrdí šéf Uloženky Petr Lundák, s tím, že by rádi během pár let chtěli svést souboj se Zásilkovnou a dalšími službami o pozici jedničky na trhu. 

Pro Rockaway je to po Koloniálu další logistická výzva. Během letošního roku plánuje Uloženka odbavit 1,8 milionů balíčků v rámci své sítě 332 výdejních míst. Při rozšiřování by měly pomoci především plánované franšízy.  “Během podzimu se tak síť výdejních míst rozšíří kromě našich vlastních poboček i o desítky poboček smluvních partnerů a podaří se nám nabídnout celorepublikové pokrytí,” říká Petr Lundák. Zároveň chce Lundák s Rockaway v zádech otevřít další tři depa a zaokrouhlit jejich počet na dvě desítky. 

WT100

Příští rok by Uloženka chtěla vyzkoušet nové trhy a nabídku. Lundák slibuje finanční i listovní služby. V horizontu dalších dvou let by svou firmu rád viděl uhnízděnou i v okolních zemích, převážně tedy na východ. 

Tam se ale konkurence zabydluje už teď. Zásilkovna po Slovensku otevřela svou první pobočku i v Budapešti. „Chceme pomoci e-shopům s expanzí do zahraničí a bořit postupně bariéry, se kterými se při vstupu na nový zahraniční trh potýkají,“ vysvětluje zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková v tiskové zprávě s tím, že letos chce firma v Maďarsku otevřít desítky poboček i mimo hlavní město. Navíc Zásilkovna experimentuje i s novým formátem poboček, které slouží i jako kamenné obchody vybraných e-shopů

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).