UVNITŘ GRAF Nejhorších měsíčních podílů na dospělém publiku od zavedení elektronického měření sledovanosti televizí v České republice dosáhly za letošní říjen první dva programy České televize. Program ČT 1 podle měsíční zprávy Asociace televizních organizací, která je zadavatelem peoplemetrového měření sledovanosti, zaujal po celý den v průměru 15,83 procenta dospělého publika, program ČT 2 pouze 3,93 procenta.
K TÉMATU: ČT 2 na historickém minimu: minulý týden byla až šestou televizí
Oběma původním programům ČT se nedařilo ani v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin. Jedničku v tuto dobu sledovalo v průměru 16,97 procenta dospělého publika a Dvojku 3,55 procenta. Příliš dobrých výsledků se nedobral ani lídr trhu, televize Nova. V celodenních číslech za říjen dosáhla průměrného podílu 31,50 procenta, během prime time 36,11 procenta. Druhá komerční televize Prima obhájila celodenním podílem 19,62 procenta a večerním 19,19 procenta pozici dvojky na trhu.
Zdroj: ATO – Mediaresearch