Hlavní navigace

RIAA posílá internetová radia ke dnu

7. 3. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Už smutně proslulé asociaci hudebních vydavatelů (RIAA, Recording Industry Association of America) se zřejmě nepozdává trh s velkým množstvím subjektů, oplývající zejména množstvím nezávislých subjektů – případně je také možné, že se to nepozdávalo nejsilnějším společnostem na trhu a jaly se silně lobbovat. Výsledkem je návrh poplatků pro internetová rádia – podle něj by měly platit čtrnáct centů (asi pět korun) za každou odvysílanou skladbu, což je zhruba desetinásobek hodnoty v návrhu…

Už smutně proslulé asociaci hudebních vydavatelů (RIAA, Recording Industry Association of America) se zřejmě nepozdává trh s velkým množstvím subjektů, oplývající zejména množstvím nezávislých subjektů – případně je také možné, že se to nepozdávalo nejsilnějším společnostem na trhu a jaly se silně lobbovat. Výsledkem je návrh poplatků pro internetová rádia – podle něj by měly platit čtrnáct centů (asi pět korun) za každou odvysílanou skladbu, což je zhruba desetinásobek hodnoty v návrhu provozovatelů internetových rádií. (Živě)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).