Prodejcem reklamních formátů v České televizi bude i po Novém roce společnost Media Master, i když jí smlouva s ČT končí 31. prosince. Kavčí hory firmě dočasně prodlouží smlouvu na první půlrok 2011, protože dosud nemohly vybrat vítěze tendru na prodejce reklamních časů pro následujících pět let. Soutěž totiž napadl jeden ze zájemců u antimonopolního úřadu.
K TÉMATU: Obchodní ředitel vysvětluje, jak ČT vybere nového prodejce reklamy
Náhradní řešení s prodloužením smlouvy pro Media Master, za nímž podle nepotvrzených informací stojí majitel televize Barrandov Tomáš Cherenek, ekonomickému deníku E15 potvrdil obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. Jedná se o pokrytí do doby, než bude ukončeno výběrové řízení. Zakázka nesmí překročit 20 procent původního kontraktu a dodatek na prodloužení skončí ihned, jakmile bude tendr dokončen. Parametry smlouvy jsou shodné, dodatek smlouvu nemění,
řekl listu Kvapil.
ČTĚTE TAKÉ: Česká televize je blíž zachování reklamy i po roce 2012, poslanci souhlasí
Do výběrového řízení na prodejce reklamy na ČT pro příští léta se vedle dosavadní agentury Media Master přihlásila i firma MediaPlatform, za kterou stojí bývalý šéf Media Master, respektive Arbomedia (dřívější název Media Master) Michael Richter, který vlastní rovněž agenturu Media One a produkční společnost Real TV, jež vyrábí pořady pro komerční televize i ČT. Vítěz tendru získá zakázku v hodnotě 195 milionů korun.