Hlavní navigace

Reklamu v České televizi bude i po Novém roce prodávat Media Master

14. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
14. 12. 2010

Prodejcem reklamních formátů v České televizi bude i po Novém roce společnost Media Master, i když jí smlouva s ČT končí 31. prosince. Kavčí hory firmě dočasně prodlouží smlouvu na první půlrok 2011, protože dosud nemohly vybrat vítěze tendru na prodejce reklamních časů pro následujících pět let. Soutěž totiž napadl jeden ze zájemců u antimonopol­ního úřadu.

K TÉMATU: Obchodní ředitel vysvětluje, jak ČT vybere nového prodejce reklamy

Náhradní řešení s prodloužením smlouvy pro Media Master, za nímž podle nepotvrzených informací stojí majitel televize Barrandov Tomáš Cherenek, ekonomickému deníku E15 potvrdil obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. Jedná se o pokrytí do doby, než bude ukončeno výběrové řízení. Zakázka nesmí překročit 20 procent původního kontraktu a dodatek na prodloužení skončí ihned, jakmile bude tendr dokončen. Parametry smlouvy jsou shodné, dodatek smlouvu nemění, řekl listu Kvapil.

WT100

ČTĚTE TAKÉ: Česká televize je blíž zachování reklamy i po roce 2012, poslanci souhlasí

Do výběrového řízení na prodejce reklamy na ČT pro příští léta se vedle dosavadní agentury Media Master přihlásila i firma MediaPlatform, za kterou stojí bývalý šéf Media Master, respektive Arbomedia (dřívější název Media Master) Michael Richter, který vlastní rovněž agenturu Media One a produkční společnost Real TV, jež vyrábí pořady pro komerční televize i ČT. Vítěz tendru získá zakázku v hodnotě 195 milionů korun.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).