Reklamace set-top-boxů se nevztahuje na špatný signál

31. 10. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
31. 10. 2006

Pokud si televizní divák koupí digitální set-top-box a nepodaří se mu na něm naladit digitální vysílání, není to důvod pro reklamaci přijímače. Samozřejmě pokud mu prodejce garantuje, že v dané lokalitě je dobrý signál, jde o jiný případ. Ale jinak se reklamace na kvalitu signálu nevztahuje, prohlásil na dnešním kulatém stolu serveru DigiZone.cz o technických aspektech digitalizace Ondřej Tichý ze společnosti Omko.

Pokud by divák projevil zájem o citlivější přijímač, který by mohl v místě horšího signálu zachytit vysílání DVB-T lépe, Omko by podle Tichého umožnilo výměnu set-top-boxu. Stejný přístup garantuje také Jan Šupák ze společnosti Tipa. Máme zkušenosti s tím, že v místech, kde jeden přijímač nefunguje, jiný přijímá digitální signál bez problému. Výměnu bychom v takovém případě umožnili, slíbil Šupák.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).