Pokud si televizní divák koupí digitální set-top-box a nepodaří se mu na něm naladit digitální vysílání, není to důvod pro reklamaci přijímače. Samozřejmě pokud mu prodejce garantuje, že v dané lokalitě je dobrý signál, jde o jiný případ. Ale jinak se reklamace na kvalitu signálu nevztahuje,
prohlásil na dnešním kulatém stolu serveru DigiZone.cz o technických aspektech digitalizace Ondřej Tichý ze společnosti Omko.
Pokud by divák projevil zájem o citlivější přijímač, který by mohl v místě horšího signálu zachytit vysílání DVB-T lépe, Omko by podle Tichého umožnilo výměnu set-top-boxu. Stejný přístup garantuje také Jan Šupák ze společnosti Tipa. Máme zkušenosti s tím, že v místech, kde jeden přijímač nefunguje, jiný přijímá digitální signál bez problému. Výměnu bychom v takovém případě umožnili,
slíbil Šupák.