UVNITŘ VIDEO Za neetický označila arbitrážní komise Rady pro reklamu televizní spot na Kofolu Extra bylinkovou, v němž má učitelka milostný poměr se svým žákem. Předmětná reklama zobrazuje jev, který může být vnímán jako obecně nepřijatelný a nezodpovědný,
popsala komise ve svém rozhodnutí, o němž informoval server MediaGuru.cz. Reklama je podle ní v rozporu s Kodexem reklamy, protože obsahuje tvrzení a vizuální prezentace, které porušují obecné normy slušnosti a mravnosti.
Společnost Kofola se brání tím, že ve spotu použila nadsázku a vtip, kterým chtěla zaujmout mladou generaci, na kterou svojí novou Kofolou Extra bylinkovou cílí. Ke stejnému verdiktu jako česká Rada pro reklamu ale nedávno došla i její slovenská obdoba. Na Slovensku spot vyvolal velmi negativní reakce diváků, kteří si stěžovali jak u Rady pro reklamu, tak i Radě pro vysílání a retransmisi. Rada pro reklamu ale nemůže firmě nakázat, aby kampaň z televizí stáhla.
Kritizovaná reklama od Kofoly