Rozhlasové stanice Evropa 2 a Frekvence 1 patřící v České republice do portfolia společnosti Lagardère, budou stejně jako konkurenční Rádio Impuls nadále zastupovány společností Regio Radio Music (RRM). Firma to oznámila prostřednictvím tiskové zprávy. I nadále tak bude pokračovat dlouhodobá obchodní spolupráce, která se týká jak prodeje rozhlasové reklamy, tak i komerčních aktivit.
ČTĚTE TAKÉ: Oblíbenost rádií: První Impuls, druhá Evropa 2, třetí Frekvence 1
Rádio Impuls je dlouhodobě základním stavebním kamenem našich obchodních produktů RRM. Další pokračování a prohloubení spolupráce je pro nás velmi cenné a zajišťuje významné synergické výhody pro Impuls, Frekvenci 1 a Evropu 2,
uvedl při této příležitosti prezident Lagerdere Active ČR a jednatel RRM Michel Fleischmann. Všechny tři rozhlasové stanice mají týdně dohromady přibližně 4,5 milionu posluchačů. RRM prodává reklamu na těchto stanicích samostatně, dohromady v produktu TRIO nebo jako součást dalších produktů.