Že bych tedy připomněl, tak určitá garance finanční stability kryptoměn byla - v době počátku bitcoinu v tom co bylo deklarováno. Že je technologicky zajištěno, že jich bude postupně, dle známých pravidel vydáno (vytěženo) jen určitý známý finální počet. Čímž měly tvořit ochranu proti inflaci. Pokud by tedy existovala pouze jedna kryptoměna.
Ovšem za dnešní situace, když neustále vznikají nové a další kryptoměny aj tokeny, už toto neplatí. Ta inflace by měla fungovat i tam, jenže volatilita těch kryptoměn je tak vysoká, že se to ani nepozná.
Ale jak vidno, pozná se to právě v té zahlcené síti a enormnímu růstu poplatků.
s těmi poplatky to je velice zajímavé, kápl jsi hřebíček na hlavičku, ty podléhají inflaci a jsou nedílnou součástí BTC. V počátečník proklamacích, analýzách se poplatků nevěnoval nikdo a dokud byly centové, neřešili se, až na přelomech let 2019, 2020 se začalo ukazovat, že poplatky jsou velice slabé místo.
LN není řešení, to je jen posunutí hranice a zvýšení kapacity, není to systémové řešení a jakmile přibude další nástroj, zahltí se i LN.
špatné přirovnání... je to o tom proč platit blbcoinem s šílenejma nákladama za transakci, když může použít kartu/hodinky/mobil s poplatkem 0,- ....On jen tvrdí že je fajn že nemusí do Lídlu na nákup s tankem co má spotřebu 350 l/km, když tam může jet autem za 3,5 l/km....
Celej systém coinů je jeden velkej fail, na kterém pár lidí vydělalo protože Letadlo 4.0 nic jiného
Když někdo začne lidem vyplácet úžasné zisky jen pokud přistupují do letadla nazveteho zločincem, když to samé udělá s digitální měnou je to cool business budoucnost že?
Na blockchainu BitcoinSV, který se drží co nejvíce původního bitcoinového protokolu a nemá omezení v podobě miniaturních bloků, existuje obdobná služba 1SatOrdinals, která funguje s nízkými poplatky aniž aby se síť nějak zahlcovala.