Quora začala jako pokus udělat otázky a odpovědi „konečně pořádně“, a snad se to i zdařilo, jenže od vrcholu návštěvnosti dosaženého v říjnu 2012 ta stále klesá a tvůrci Quory jakoby nevědí, co dál. Hrozí, že novými funkcemi rozmělní předtím jednoznačné pojetí služby. V lednu například zavedli blogy.
Nyní zavádějí recenze (reviews). To má k otázkám a odpovědím alespoň blízko. Na blogu vysvětluje David Cole, že i dosud se lidé často dotazovali, jak dobré je to či ono. Na recenzi lze tedy pohlížet jako na zvláštní druh odpovědi, s přidaným hodnocením počtem hvězdiček a s jasným přiřazením k tomu, co se hodnotí, přičemž Quora bude tato hodnocení agregovat.
Ne všichni uživatelé Quory jsou nadšeni další funkcí, dalším obsahem proudícím na jejich úvodní stránku. A tak se už objevilo rozšíření pro Chrome a Firefox, které recenze schová.
Quora byla rozjeta jako projekt, který se na počátku nestaral o to, jak bude jednou vydělávat. Hlavním cílem bylo získat uživatele. A doposud bylo do Quory vloženo 61 milionů dolarů financování. Jakkoli může některým napadat řada možností, jak by Quora jednou mohla získávat příjmy, nebude z toho nic, jestliže upadne dříve, než vyrostla.