Lifestylová televize Public připravuje od června novou programovou skladbu i novou grafiku ve svém vysílání. Současný vizuál bude doplněný o nové znělky, upoutávky a selfpromotion. Televize zároveň potvrzuje své setrvání v DVB-T multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group a jedná o prolongaci své současné smlouvy.
DOPORUČUJEME: Na návštěvě u… Public TV, skromné televize s kvalitními filmy
„V současné chvíli jako všechny televize zařazené v multiplexu společnosti CDG jednáme o prolongaci smlouvy, jelikož všechny televize, stejně jako televize Public, měly smlouvu uzavřenou do konce května,“ uvádí výkonná ředitelka Renáta Pešková. Televize v dnešní tiskové zprávě zároveň odmítla zprávu o tom, že by její majitel Luděk Vinš čelil insolvenčnímu řízení za údajný dluh 2,8 milionu korun. Tuto informaci minulý týden přinesl deník Blesk v souvislosti s Vinšovou kandidaturou na post předsedy Českomoravského fotbalového svazu.
Podrobnosti k nové grafice i pořadům uvede televize Public na začátku června. Její program prošel v minulosti různými etapami. Od rotujícího zpravodajství RTA a starších českých filmů z placeného kanálu CS Film přešla televize k původní tvorbě a zahraničním klubovým snímkům. Kdysi vysílala i sport – fotbalový pořad Trefa, který mapoval dění ve druhé nejvyšší fotbalové soutěži magazínovým způsobem. Nyní se zaměřuje na blokové magazíny různého charakteru, sama sebe definuje jako televizi o zdraví a životním stylu.