Názor k článku První spam v historii, už tenkrát se příjemci naštvali od JKL - Ano, ano, máte pravdu... No když bych počítal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 10. 2011 16:38

    JKL (neregistrovaný)

    Ano, ano, máte pravdu... No když bych počítal 8 hodin pracovní doby a na jeden hovor 5 minut s tím, že zaměstnanec bude brát cca 15 000 Kč měsíčně, tak náklady na zaměstnance, který bere 15 000 a udělá za měsíc cca 2100 hovorů jsou zhruba 10 Kč/hovor.

    Ve skutečnosti jsou náklady mnohem nižší, protože běžný marketingový hovor málokdy přesáhne 3,5 minuty a taky jsou oblasti s vysokou mírou nezaměstnanosti, kde nemusíte platit 15 000 Kč, ale lidé jsou nadšeni i z 10 000 Kč - například mostecko atd.

    A na marketingové outband hovory můžete zaměstnat lidi klidně z druhé strany zaměkoule :-) Stačí, když umí daný jazyk. V zahraničí se běžně používají pro anglicky hovořící zákazníky call centra v Indii, kde zaměstnanci dělají doslova "za hubičku".

    --

    Nehledě na to, že se můžete dostat i na nákldy na hovory na NULA a náklady na PLAT taky na NULA! Jednoduše nemáte zaměstatnce, ale najmete si DEALERY PLACENÉ PROVIZÍ a jejich provizi přičtete k hodnotě produktů. Pak je vynaložený čas i nákladnost hovorů a techniky jejich záležitost a Vás to nezajímá :-). A navíc všechny neúspěšné hovory jsou zdarma a tedy lidi, kteří nic neprodají ani neplatíte.

    Myslitel opravdu jsem, protože místo "nadávání" a "stěžování" se věnuji právě MYŠLENÍ! Určitě je ještě nejmíň 10 dalších způsobů jak snížit náklady až na nulu na telemarketing, jenom mě teď nenapadly...

    Ale rozhodně to není tak, že telemarketing musí znamenat pro firmu nějaké nepřekonatelné náklady :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).